אופנה מעשית

לא משנה כמה אחורה בזמן תלכו תוכלו למצוא פריט לבוש שחזר והפך להיות אופנתי. בין אם הוא נקרא רטרו או וינטאג' או אפילו רק מודלים להשראה משנות ה-20, האופנה היא בתוכנו גם אם אנחנו לא חושבים עליה ברמה היומיומית. מספיק שיש לכם פריט לבוש שאתם מאוד אוהבים והנה לכם, אתם חלק מהאופנה הקיימת בעולם. 

היתרון הגדול של העולם כיום הוא שמעצבי אופנה רבים הצליחו למצוא את הנוסחא המושלמת כך שבגדים יכולים להיות גם מסוגננים ואופנתיים וגם נוחים ומעשיים.

אופנה מעשית

מכאן השם, אופנה מעשית.

האופנה המעשית חדרה יותר ויותר אל השוק כאשר המודעות אל הלבוש והמראה החיצוני החלו לעלות בצורה משמעותית. אי אפשר להתחמק מכך שכולם רוצים להרגיש יפים יותר, נחשקים יותר ובכלל, להרגיש יותר טוב עם עצמם. חלק מזה מתבטא גם בבגדים אותם הם לובשים. ומאחר ואת לבוש הערב החגיגי אי אפשר באמת ללבוש לעבודה, נדמה שכולם כאחד חיפשו את האופנה המעשית.

כלים לתעשייה

אם החלום שלכם הוא להיות מעצבי אופנה מצליחים שמבינים את החברה ומה היא מחפשת, לימודי אופנה מעשית צריכה להיות בראש מעיינכם. לא די בכך שתלמדו את רזי העיצוב, אלא תבינו מיהו קהל היעד שלכם בהתאם לעיצובים שלכם, מהו הצורך של אותו קהל יעד וכיצד למנף את העיצובים שלכם דרך קהל היעד שלכם.

כל מעצב גדול היה פעם קטן

אתם בטח חולמים על הסטודיו המסוגנן והענקי שלכם כאשר הכל מסודר ומאורגן והטלפון לא מפסיק לצלצל. אך בשביל שתגיעו לחלום הזה, אתם צריכים להתחיל בקטן. ואם אתם יודעים שאתם רוצים לעצב אבל לא יודעים לאיזו נישה אתם מתאימים, אופנה מעשית נוגעת בכל ויכולה אף לעזור לכם לפתוח את הראש לרעיונות חדשים שיגרמו ללקוחות שלהם לעוף עליכם עוד יותר.

כל מה שיש לכם בראש יכול להתממש

קחו למשל את קים קרדשיאן וחברת המחטבים שלה. אם יש משהו שקים אוהבת זה את המחטבים שלה. ולמה אנחנו אומרים שלה? כי קים כבר שנים קונה מחטבים, גוזרת אותם, תופרת אותם והופכת אותם למאה אחוז שלה כאשר החלקים אותם היא מבקשת לחטב, אכן מחוטבים ובמחטב אחד בלבד. כך היא חשבה על להקים חברה כזו וכמובן שזו מצליחה בגדול. 

מה שאנחנו באים להגיד עם הדוגמא הזו זה שאם אתם מדמיינים בראשכם את שמלת הכלה או את בגד הים שאתם מתים לעצב אבל לא יודעים ממש איך, דעו כי יש לכם את האפשרות וההזדמנות ללמוד בדיוק מה הקהל אוהב, למה יש דרישה וגם איך לגלות את כל הדברים האלו תוך כדי למידת העיצוב עצמו. 

אם רציתם ללמוד תפירה, מרקם, תדמיתנות, בגדי ערב ולרדת לעובי החוט, הרי שתהיו חייבים ללמוד את זה. ומאחר ואופנה הוא אחד התחומים העתיקים ביותר שיש, אופנה מעשית בעצם לוקחת נושא קלאסי ומצליחה, שוב, להחדיר בו קידמה ולייחד את האופנה של היום עוד יותר.

לסיכום,

אם אתם רוצים להלביש אנשים עם החזון שלכם, אתם ודאי רעבים לדעת על הנושא כל דבר, ללמוד כל פרט ופרט הקשור לעיצוב ולמי הוא נוגע. אם תשאלו אותנו, אופנה מעשית היא הדרך הישירה לשם.