עיצוב אופנה לימודי תעודה

עיצוב אופנה לימודי תעודה

אם גם אתם חולמים ללמוד איך לעצב בגדים, אם אתם מוצאים את עצמכם מתמגנטים בכל פעם מחדש לחלונות הראווה בארץ או בחול, אם צבעים, מרקמים ורעיונות חדשים מסקרנים אתכם, אם מעניין אתכם לשמוע על עיצוב אופנה לימודי תעודה, אתם בדיוק במקום הנכון.

כבר למעלה מעשור שאנו מובילים סטודנטים הנמצאים בתחילת דרכם ומעבירים להם את הידע, הכלים והניסיון הדרושים להם כדי שיוכלו לסלול לעצמם דרך מקצועית וייחודית בתעשיית האופנה הישראלית והבינלאומיתמסלול עיצוב אופנה למתחילים במרכז הרב תחומי לאופנה מעשית מתחיל כאן

לימודי תעודה בעיצוב אופנה למי זה מתאים?

המסלול מתאים לכל מי שמתעניין לעסוק בעיצוב אופנה ומחפש לימודים פרקטיים. בנוסף, המסלול מתאים לכל מי שמרגיש תקוע בקריירה הנוכחית שלו ורוצה לעשות שינוי מקצועי, למי שזה החלום שלו ורוצה להצליח בתחום המרתק הזה של עיצוב אופנה

קצת על עולם האופנה

מדובר בתחום דינמי, תזזיתי והיום זה לא מספיק רק ללמוד עיצוב אופנה, אלא עלינו להבין איך אנחנו רוצים להשתלב בתעשייה ואיך לבנות את העסק הפרטי שלנו. מאיפה מתחילים? לאיזה כיוון אני הולך? אלו הם דברים שכל אחד מאיתנו צריך לחשוב עליהם בתחילת הדרך. לכן, בחרנו לשלב בין מסלול עיצוב אופנה פרקטי בו אנו נחשפים לכל הכלים בתחום לבין מסלול עסקי רעיוני שיווקי המאפשר ליצור כיוון שהוא כל כך חשוב בתחום העדין והמורכב הזה.

עיצוב אופנה לימודי תעודה מה לומדים?

במהלך הלימודים תיחשפו לקשת רחבה של קורסים בתחום עיצוב האופנה. נלמד מהו איור אופנה, איך להפוך עיצוב מרעיון לדגם ממשי, נבנה קולקציות ועיצובים מתקדמים, נתפור ונפתח גזרות, נכיר את עולם התדמיתנות בכל הרמות, נלמד איך מעצבים שמלות כלה וערב

בנוסף, ניחשף לעולם הטקסטיל המופלא ונבין איך מאפיינים בדים, נעצב ונדפיס על טקסטיל, נעבור ביחד את סדנת המחויטים וכמובן נעבוד על פרויקט גמר ונלמד איך מקימים מותג ועסק מצליח. במהלך הלימודים כל סטודנט יעצב שתי קולקציות משלב הבסיס ועד הסוף.

כל קולקציה תהיה מצולמת ביום צילומים מקצועי ומרשים. בסוף המסלול כל אחד ואחת מכם יוכל להשתלב בעולם האופנה כמעצב מתחיל. תדעו איך להכין תכנית עסקית שיווקית ולהרים עסק עובד ומוביל.

עיצוב אופנה לימודי תעודה - מה לומדים?

כמה זמן נמשכים הלימודים?

הלימודים נמשכים תשעה חודשים או שנה וחצי, תלוי בבחירת התלמיד. אצלנו תוכלו למצוא מסלול מקוצר שהוא 9 חודשים ומסלול מורחב שהוא שנה וחצי. 

מטרת הלימודים

מסלול מקצועי, מקיף וייחודי המאפשר לכל מי שרוצה להפוך את החלום שלו למציאות

בסוף הקורס תוכלו לעצב וליצור גזרות בהתאם למקורות ההשראה האישיים שלכם ותיחשפו לענף ממקור ראשוני

תלמדו המון כלים שיעזרו לכם בהמשך הדרך

מה מיוחד במסלול שלנו?