מחיר קורס תפירה

חולמת לתפור כמו תופרת מקצועית? שואלת את עצמך מה המחיר של קורס תפירה? הגעת למקום הנכון! בפרופשנס תוכלו להירשם קורס תפירה ופיתוח גזרות למתחילים.

אין ספק שעולם עיצוב האופנה נחשב לאחד התחומים הכי מרתקים, עשירים וצבעוניים בתחום העיצוב בכלל. דרכו אנו יכולים להיחשף לכל כך הרבה תתי תחומים. הבסיס של הבסיס הוא קורס תפירה ובלעדיו אי אפשר להתקדם לשום מקום

אז מה מחכה לכם בקורס התפירה של פרופשנס?

במהלך הקורס תלמדו איך לשכפל ולפתח גזרות, תבינו איך הופכים כל רעיון בסיסי לבגד ואיך להכין בגדים בשלבים מההתחלה ועד הסוף. הצוות שלנו ילווה אתכם בצעדים הראשונים שלכם עם מכונת התפירה ובו תקבלו את כל הכלים, הידע והמיומנויות ליצור מגוון רחב של פריטים. תכירו מושגי יסוד בתפירה, תבינו איך מרכיבים חלקים שונים והופכים אותם לבגד ותלמדו איך לתפור גזרות מעניינות.

אז מה מחכה לכם בקורס התפירה של פרופשנס?

מה משפיע על המחיר של קורס תפירה?

יש לא מעט קורסים בשוק ולכן חשוב קודם כל להבין מה משפיע על המחיר הסופי של הקורס

  1. גודל הקבוצה – ככל שהקבוצה גדולה יותר, כך מחיר קורס התפירה אמור לרדת. אצלנו בפרופשנס מאמינים בקבוצות קטנות. קבוצות קטנות מאפשרות לנו להעניק לכל תלמיד או תלמידה יחס אישי, לענות על שאלות בצורה מפורטת ומדויקת, להרחיב דברים ורעיונות בסיסיים ובקיצור לתת מקום לכל אחד ואחת. קבוצה קטנה מאפשרת לכל אחד ואחת לקלוט את המידע בצורה טובה יותר, לעבד אותו וליישם אותו בשטח.  
  2. תוכן אין ספק שהתוכן בקורס משפיע באופן ישיר על העלות הסופית. חשבנו על כל פרט ופרט בקורס התפירה שאנו מעבירים ובכלל בקורסים השונים במכללה, במטרה לחשוף אתכם למידע רלוונטי, עדכני ולא פחות חשוב פרקטי. במהלך הקורס אנו מלמדים איך לעבוד בצורה יעילה ומדויקת כדי לחסוך זמן ולמקסם את היכולות שלכם תוך כדי עבודה. בנוסף, תלמדו טכניקות ייחודיות שיאפשרו לכם אחר כך בבית לעבוד ולהכין בגדים לעצמכם, מה שיחסוך לכם משמעותית בהוצאות על ביגוד.
  3. מרצות כל המרצות שמעבירות את התכנים בפרופשנס עובדות בתעשייה ונחשבות למקצועיות ומובילות דעת קהל בתחום העיצוב והאופנה

מה מקבלים?

בתחילת הקורס תקבלו בדים שישרתו אתכם ללימוד בסיסי ראשוני. בנוסף, אנו מעניקות ערכת תפירה במטרה וכרטיס הנחות לחנויות בדים מובילות עם הנחה משמעותית לכל החיים. לפרטים נוספים אודות קורס תפירה אנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר ונשמח לענות לכם על כל השאלות ולעדכן בהנחות ומבצעים שאנחנו עושים מפעם לפעם.