לימודי אופנה

עולם האופנה הינו עולם מרתק, מיוחד, דינמי ומלא בסטייל. העיצובים השונים אינם רק מוצגים לראווה על מסלולי הדוגמנות בארץ ובעולם, אלא בעיקר על הגוף של כל אחד ואחת מאתנו ועוברי אורח שונים ברחוב ובשכונה. מכיוון שאופנות הן דבר חולף, בכל עונה ניתן לראות מגוון של עיצובים ודגמים חדשים ומיוחדים שתמיד מצליחים להפתיע. 

במידה ואתם מקפידים לעקוב אחרי כל מה שחם בעולם האופנה, אוהבים  בגדי מעצבים ומותגים ושמחים לייעץ לכל חבר וחברה בנוגע ללבוש מגניב וסטיילינג ייחודי – כדאי לכם לשקול לימודי עיצוב אופנה בהם תוכלו לבטא את הכישרון שלכם ולעצב קולקציות בגדים מלאות על פי טעם אישי וסטייל ייחודי.

למי מתאימים לימודי אופנה

לימודי אופנה מתאימים לכל מי שמתחבר לעולם העיצוב, אוהב ליצור ורוצה להגשים את עצמו  ולהתפרנס ממקצוע שמרגש אותו. התחום דורש ידע בתדמיתנות, בתפירה, בעיצוב ובאיור ואם יש לכם כבר את העניין והתשוקה לתחום את כל השאר אפשר ללמוד. אנשים רבים מרגישים חוסר מימוש במהלך העבודה השגרתית שלהם, ולכן קורס פרקטי של לימודי אופנה יכול להיות המענה המתאים ביותר עבורם כדי לפרוץ את המחסום התעסוקתי שלהם ולהגשים את עצמם.

בשונה מלימודי תואר, מסלול לימודי אופנה הינו קצר ומקיף וכולל בתוכו שיעורים מעשיים ומקצועיים. בדרך הזו כל אחד יכול להגשים את החלום שלו ולהפוך להיות מעצב אופנה.  

מהי המטרה של הלימודים

המטרה המרכזית של הלימודים היא כמובן להפוך אתכם למעצבי אופנה מצליחים. אך כדי להגיע לשם, עליכם להכיר לעומק את כל הנושאים הקשורים בעולם עיצוב האופנה כמו סוגי בדים, גזרות לדגמים שונים, תפירה בטכניקות רבות , עיצוב , קונספט, מיתוג, בחירת קהל יעד וכמובן בנייה של קולקציה מנצחת וייחודית המאפיינת אתכם ואת היצירתיות שלכם.

לימודי עיצוב אופנה יסייעו לכם לממש את הרעיונות והדגמים שאתם מדמיינים בראשכם, כך שתוכלו לדעת כיצד לאייר באופן מוחשי, לדגם, לתפור ולהצליח לעצב קולקציית בגדים מושלמת ומיוחדת. 

תוכלו שלב אחר שלב להפוך את הרעיון שיש לכם בראש לאיור לגזרהלבד גזור לבגד תפור 

שנלבש על דוגמנית שמציגה את היצירה המושלמת שלכם. 

טיפים לבחירת בית ספר לאופנה ועיצוב

 

כדי לבחור את בית הספר לאופנה המתאים לכם ביותר, יש מספר דברים מאוד חשובים שעליכם לבדוק: 

  1. בדקו מהם המסלולים המוצעים במקום, לרוב אנחנו נמליץ לתלמידים שאין להם בכלל ניסיון קודם להתחיל משלב א' לימודי עיצוב אופנה של תשעה חודשים ורק אז להחליט אם הם רוצים לעבור לשלב ב', זה משתי סיבות עיקריות האחת כדי שתבדקו את המקצוע לעומק ולא תבזבזו סתם זמן וכסף והשנייה היא שלימודים אלו יכולים להספיק לכם כדי להתחיל ולעבוד בתחום, תלוי במה שתרצו לעצב. 
  2. בדקו כמה תלמידים לומדים בכיתה, בכיתות בהם מכניסים 15 ו 20 תלמידים קשה מאוד עד בלתי אפשרי ללמוד את המקצוע הזה. מכיוון  שהלימוד דורש המון עבודה פרטנית ודיוק של כל תלמיד ותלמיד עם תשומת לב רבה על הקונספט העיצובי ומימוש הרעיונות היחודיים לו. 
  3. בדקו האם ניתן להגיע לתגבורים ולתרגול בבית הספר באופן חופשי, לימודי עיצוב אופנה דורשים הרבה מיומנות ולכן הגישה החופשית שלכם לבית הספר חשובה מאוד. 
  4. בדקו מי הם המורים המלמדים בבית הספר, האם הם עובדים בתעשייה היום? מה הרקע שלהם? איפה הם למדו? הם יש להם סבלנות והם יודעים להעביר את החומר בצורה ברורה? 

כדי שתוכלו ללמוד בצורה הטובה ביותר, עליכם ללמוד את כל מה שצריך על עולם האופנה מהטובים ביותר – ולכן מומלץ לבחור את בית הספר בעל מורים עם ניסיון וותק עשיר בתחום האופנה, סבלנות ויכולת הסבר מעולה. 

  1. בדקו מי מנהל את בית הספר ולמי הוא שייך, חשוב שתהיה הנהלה שאכפת לה מכל תלמיד ותלמיד כמו כן חשוב שבית הספר ינוהל ע"י אנשי מקצוע שמעדכנים את תכני הלימודים בכל שנה ובהתאם לטרנדים המובילים בעולם האופנה וטכניקות העבודה המשתנות. 
  2. כיוון שלימודי אופנה דורשים התנסות ולמידה מעשית כדי להצליח וכדי להשתלב בהמשך הדרך בשוק התעסוקה בדקו שהלימודים מעניקים הכשרה מעשית זו ומלמדים אתכם את המקצוע לעומק כולל לימודי תדמיתנות מהתחלה ולא רק עבודה עם שבלונות מוכנות. 
  3. בדקו שיש אופציה לקבל תכנים עסקיים ושיווקיים ברמה גבוה, תכנים שירוממו לכם את העסק, מסלול לימודים כזה יעניק לכם הבנה עסקית בתחום, ומבט קדימה אל עבר ההצלחה האישית שלכם ומינוף התשוקה לאופנה אל פתיחת עסק פרטי עם הקולקציות והעיצובים האישיים שתפרתם במו ידיכם.