קורס תפירה תל אביב

אם תמיד נחשבת לבחורה הסטייליסטית ביותר במשפחה ובין החברים, וודאי זורמת לך בגוף התשוקה לעצב אופנה וליצור במו ידייך בגדים וסגנונות לבוש מיוחדים. בטח ישמח אותך לדעת כי תוכלי להגשים את החלום בעזרת קורס תפירה מקצועי ומקיף הנלמד בתל אביב, העיר בה הסטייל והאופנה שולטים. 

ב 12 מפגשים בלבד תלמדי באופן מקצועי כיצד לתפור לבד בגזרות שונות, וכך תוכלי לתפור לך ולחברייך בגדים ואקססוריז מיוחדים שאי אפשר למצוא בשום חנות אופנה.

מה לומדים בקורס תפירה

בקורס תפירה תלמדו הכל על הכנת בגדים מהתחלה ועד הסוף, תלמדו כיצד לעבוד על מכונות תפירה שונות, תלמדו את כל סוגי התפרים הנפוצים שעובדים איתם כל הזמן, תלמדו איך להכין גזרות לבגדים שאתם אוהבים ושישבו עליכם מצויין, תלמדו איך לבחור את הבד הנכון לדגם, איך להניח את הגזרה על הבד, איך לגזור וכמובן איך לתפור. תכני הקורס כוללים לימודים מעשיים ומקיפים, כך שכל תלמיד יתנסה במו ידיו שלב אחר שלב בתפירה ויצירה של פריטי לבוש שונים כמו חצאית, מכנסיים, שמלה וגם תיק. לאחר הלמידה וההבנה של כל פעולות ומושגי התפירה, כל תלמיד יכול לעצב לעצמו את הבגדים שהוא הכי מתחבר אליהם ולהביא לידי ביטוי את הסגנון האישי שלו.

היתרונות של לימודי תפירה

אנשים רבים חולמים ללבוש בגדים שונים שהם מדמיינים בראשם או שראו איפשהו, לרוב לא ניתן למצוא את הבגדים האלו בחנויות הבגדים ולפעמים כשכבר מוצאים נאלצים להחזיר את הבגד למקומו באכזבה כי אין מידה מתאימה, או שהגזרה של הבגד אינה מחמיאה, או כי המחירים מאוד גבוהים.  בעזרת הכלים שתקבלו בקורס תפירה ופיתוח גזרות תוכלו לתכנן את הבגד בדיוק כמו שדמיינתם ולתפור אותו עצמאית כך שיהיה מחמיא ויפה בגזרה שתשב באופן מושלם על הגוף שלכם. 

קורס זה מעניק לתלמידים טכניקות שונות בתחום התפירה והעיצוב של בגדים מסוגים שונים, תוך היצמדות אל טרנדים עדכניים ביותר בעולם האופנה והסטיילינג. לאחר הקורס כל אחד יכול לתפור בעצמו בגדים באופן מקצועי, ולבחור האם להפוך את התחביב למקצוע וליצור קולקציה אישית ומיוחדת.

למי הלימודים מתאימים

לימודי התפירה מתאימים לכל אחד שאוהב אופנה ובגדים, ותמיד רצה לדעת מהי הדרך ליצור פריטי לבוש שונים ומיוחדים. כשמבקרים בחנויות הבגדים נוכחים לגלות כי בגד שתלוי על קולב ונראה יפה ומתאים במידה, אינו בהכרח יישב טוב על הגוף בגלל גזרה מעט צרה או רחבה שאינה מחמיאה לגוף.

משום כך, קורס התפירה יכול להיות הפתרון הטוב ביותר לאלו שמעוניינים לעצב וליצור במו ידיהם בגדים מחמיאים על פי מבנה גופם. כיוון שאופנה היא דבר דינמי, הלימודים יכולים להתאים לאנשים בעלי דמיון עשיר ואהבה לתחום הסטיילינג והאופנה. עם התשוקה לאופנה ועיצוב הם יכולים לעצב בגדים רבים בסטייל אישי המיוחד להם, ובהמשך אף להתמקצע יותר בתחום בעזרת קורסי אופנה מקיפים למתקדמים ולפלס את דרכם  כמעצבי אופנה מובילים.