אחת השאלות היותר נפוצות שאנו נתקלות בה בסטודיו שלנו, הנשאלת בעיקר על ידי סטודנטים עתידיים המעוניינים ללמוד תפירה ועיצוב אופנה, היא השאלה מה תדמיתנות? והאם צריך קורס תדמיתנות לעולם האופנה?

אז אם מדברים על הבסיס של הבסיס המשמעות של תדמיתנות (או תדמנות) זה בעצם השלב בו לוקחים רעיון עיצובי ומתרגמים אותו למונחים ברי ביצוע. כלומר מייצרים סקיצה (גיזרה) כדי שבהמשך תהפוך להיות בגד ממשי. 

תדמיתנות היא להתחיל רעיון מאפס. החל משרטוט על גבי נייר חלק המושפע מהמידות עבורם אנו מעצבים את הבגד ואיך שהבגד שלנו עתיד להיראות. בתדמיתנות אנו לומדים איך לבנות ולפתח גיזרה ואיך לשכלל אתה עד שמגיעים לעיצוב הספציפי שאנו רוצים. 

קורס תדמיתנות - מה זה בדיוק תדמיתנות?

תדמיתנות היא חלק בלתי נפרד מעולם האופנה, היא ניתנת ליישום בשיטות שונות ונוגעת בטווח רחב של תחומים, החל משרטוטי הבגדים ועיצובם, סוגי בדים נבחרים ואלמנטים ונוספים.

תדמיתנות מסקיצה על הנייר לבגד ממש

אז כמו שכבר הבנו, תדמיתנות הוא השלב שבו הסקיצה של המעצב או המעצבת הופכת להיות סרטוט מדויק על נייר, נייר זה מונח על הבד, הבד נגזר בהתאם לגיזרה ונתפר וכך לבסוף הופך לבגד.  במסלול עיצוב אופנה שלנו אנחנו כמובן מלמדים תדמיתנות, כלומר, אנחנו נלמד אתכם איך לשרטט גזרות בסיס לכל סוגי הבגדים ואיך לפתח אותם בהתאם לרעיונות העיצוביים שלכם. בתדמיתנות אנחנו תמיד נתחיל משרטוט גזרת הבסיס בהתאם למידות האישיות או בהתאם למידות טבלה, כלומר, בגד בסיסי, נקי, נטול קישוטים ועיצובים ורק לאחר מכן נפתח את הגיזרה בהתאם לרעיון העיצובי הספציפי. 
את גיזרת הבסיס לכל מידה אין צורך לעשות יותר מפעם אחת. 

איך תדמיתנות משתלבת בקורסים שלנו?

קורס תדמיתנות הוא חלק בלתי נפרד ממסלולי לימוד אופנה השונים. במהלך הלימודים אנו מקנים ידע מקיף, רלוונטי, חשוב ומקצועי בתחום התדמיתנות. נלמד איך לייצר גזרות בסיס ולפתחן לגזרות בעיצוב ספציפי לשלל פרטי לבוש כמו שמלות, אוברולים, חצאיות, מכנסיים, חולצות ועוד. נלמד לחשב מידות, איך להוסיף תוספות מיוחדות לבגדים, ליישר קווים, נתנסה במגוון של שיטות וכלי עבודה לביצוע פרויקטים בתחום התדמיתנות ונעניק לכם את הידע המקצועי, המדויק והרלוונטי ביותר בנושא על ידי מיטב המרצים בתחום עיצוב האופנה

כל זאת בכדי שתדעו אחרי הלימודים איך להכין גיזרה לכך מגד שתרצו לעצב.