חולמים ללמוד תפירה אבל אין לכם זמן להגיע לסטודיו שלנו? רוצים לחסוך את עלות הקורס הפרונטלי מבלי לוותר על אף מידע חשוב ורלוונטי? במיוחד בשבילך! קורס תפירה אונליין המשלב פיתוח גזרות מקצועי.

 

את הקורס תוכלו לעבור מהמחשב או הסמארטפון האישי שלכם בזמן שמתאים רק לכם! לאחר שתסיימו את הקורס תוכלו סוף סוף להגשים את החלום ולהפוך את הדגמים המהממים והמגניבים שנמצאים בדמיון שלכם למציאות. כל מי שעבר אצלנו את הקורס מעיד על חוויה כייפית מדהימה ומאוד מלמדת. זה הזמן להתחיל ללמוד איך תופרים ממש מאפס, לחסוך כסף וללבוש את הבגדים הכי מהממים שיש אך ורק לך.

 

קורס תפירה אונליין בפרופשנס

 

דווקא עכשיו, זה הזמן להשקיע בעצמך!

קורס תפירה אונליין הוא בדיוק אותו הקורס שאנחנו מעבירים אצלנו בסטודיו למי שרוצה ללמוד איך תופרים ומעצבים בגדים מכל הסוגים, רק שהוא מתקיים אונליין. בתקופה זו בה כולנו נמצאים יותר בבית, תקופה בה יש לנו יותר זמן לעצמנו לעשות את הדברים שתמיד רצינו לעשות, זה הזמן להצטרף. זה הזמן לחדש את קולקציית הבגדים בארון לקראת הקיץ מבלי לצאת מהבית

 

למה קורס תפירה בפרופשנס?

 

איך זה עובד?

הקורס משלב סרטונים. לכל סרטון מצורפים הסברים מפורטים וצילומי תקריב, כך שאפשר בעצם להבין איך מבצעים את התפירה ברמה הכי מדויקת שאפשר

 

אחרי הקורס מה אדע לעשות?

לאחר שתסיימו את הקורס כולו תדעו איך לתפור במכונת התפירה בצורה מדויקת, לתפור את כל סוגי התפרים כולל גימורים ומכפלות, להכין גזרות לתיקים וחצאיות ממש מאפס. בנוסף, תדעו איך לתפור תיקים, שמלות, חולצות, כיסים, רוכסנים ואפילו לקחת גזרה קיימת, לגזור ולתפור אותה. תדעו גם איך מתקנים ומצרים בגדים שכבר יש לכם בארון, לקחת מידות מכל גוף בצורה מדויקת ולהכין כל פריט לבוש מההתחלה ועד הסוף.

 

פרטים מלאים על הקורס בלינק המצורף