כבר שנים שאת חולמת לתפור בגדים לעצמך ולסובבים אותך? רוצה לתפור את החולצה המושלמת או השמלה שתמיד חלמת עליה בלי להוציא מאות שקלים על המותגים המובילים? למעשה, עם הידע הנכון, תוכלי ליצור לעצמך קולקציה שלמה ולהתגאות בתוצאה. אם גם את לעיתים מרגישה פחות מחוברת לטרנדים הקיימים, או בחיפוש מתמיד סביב גיזרות שכבר לא מייצרים יותר כנראה שקורס תפירה בסיסי הוא בדיוק בשבילך. 

קורס תפירה בסיסי

קורס תפירה בסיסי- למי זה מתאים?

הקורס מתאים לכל מי שאוהבת ליצור ומרגישה מוצפת בשפע של רעיונות נהדרים לבגדים שקשה למצוא בחניות. למי שיודעת בדיוק איזה סטייל מתאים לה, מה היא אוהבת ולא רוצה לשלם מאות שקלים על בגדים,  למי שמרגישה שכולם לובשים אותו הדבר ורוצה קול משל עצמה.

קורס תפירה בסיסי הוא הזדמנות להגשים חלום, להרחיב אופקים וליצור לעצמך קולקציה הקולעת בדיוק לטעמך האישי, לנוחות ולסטייל שלך.

מסיום הקורס תוכלי ליצור לעצמך דגמים מהממים בלי לחרוש חנויות במרדף אחרי הגיזרות המחמיאות שלך ואפילו לחסוך אלפי שקלים בשנה. 

איזה תכנים מועברים בקורס?

קורס תפירה בסיסי בפרופשנס – הבית האינטימי לעיצוב אופנה

בנינו את הקורס עם המון השקעה, מחשבה ויצירתיות. הקורס משלב תכנים פרקטיים ומעשיים שמאפשרים לכל אחת להתחיל לצבור ביטחון, לעצב ולתפור את הדגמים שתמיד חלמת ורצית לעצב. 

קורס תפירה בסיסי בו כל אחת לומדת בקצב האישי שלה. אנו מפנים זמן לשאלות, בכדי שכל אחת תקבל את הידע באופן המתאים לה. הקורס מועבר בקבוצות קטנות ובאווירה אינטימית מה שמאפשר להבין את התכנים בצורה יסודית וליישם אותם בשטח. כבר למעלה מעשר שנים שהמרצים והמרצות שלנו מעבירים את הקורס בסטודיו. הצוות בסטודיו חי ונושם אופנה. בין המטרות של הקורסה הן ללמד אתכם איך אפשר לעבוד בצורה יעילה ומדויקת כדי לחסוך זמן ולמקסם את הכישרון שלכם תוך כדי עבודה. בנוסף, תלמדו טכניקות ייחודיות ומועילות שיאפשרו לכן להגיע לתוצאות משמעותיות ולהיות גאות בעצמכן. 

מה אדע לעשות בסיום הקורס? 

בסיום הקורס תדעו איך לתפור בגדים שונים ומגוונים מהתחלה ועד הסוף, תדעו לתפור  במכונת תפירה באופן מדויק עם ביטחון מלא, תדעו  להכין גזרות לפריטים שונים כמו חולצות, כיסים, שמלות, מכנסיים, חצאיות, רוכסנים ,תדעו איך להפוך רעיון לדגם ואיך לבחור את הבד המושלם לעיצוב שלכן. 

כמו כן תדעו איך מתקנים ומצרים בגדים שקיימים לכם בארון ואיך משכפלים אותם.