את חיה ונושמת אופנה, מחכה כל השנה לאירוע המט גאלה ומתעדכנת דרך קבע בחדשות האופנה באמצעות vogue. גם את מרגישה שעיצוב האופנה בחר בך ולא את בו? זו הרגשה שמעידים עליה המעצבים הגדולים – בישראל ובעולם. אם גם בליבך פועם חלום להשתלב בתעשיית האופנה, להכתיב טרנדים עיצוביים וששמך יהיה משודך לפריטי לבוש, לימודי אופנה מתאימים גם לך!

עבודה כמעצבת אופנה תעניק לך סיפוק אדיר:

תנאי הקבלה ללימודי עיצוב אופנה

תנאי הקבלה ללימודי האופנה – מה חשוב לדעת?

לימודי עיצוב אופנה מבוססים על ידע עיוני לצד התנסות מעשית. לאורך הלימודים תכירי בדים, טכניקות תפירה ותתנסי בעיצוב וביצירת פריטים משלך. כישרון בסיסי ותשוקה גדולה לאופנה שפועמת בך אמנם חשובים, אך קבלה ללימודים והצלחה בהם מחייבת אותך לתוכנית הלימודים במלואה. מה זה אומר?

לימודי אופנה – האם הם מתאימים לך?

אנחנו ב"פרופשנס" מציעים מסלול לימודים נרחב של עיצוב אופנה אך גם קורסים קצרים יותר. אנחנו מאמינים כי התשובה לשאלה "האם לימודי אופנה מתאימים לך?", נמצאת עמוק בליבך. עם זאת, במידה ואת רוצה לקבל אישור שאת עושה את הצעד הנכון, תוכלי לקבל את ההחלטה הסופית על בסיס השאלות המנחות הבאות:

במידה וענית על השאלות בחיוב, אין כל ספק כי לימודי עיצוב אופנה מתאימים גם לך! 

תוכנית לימודי עיצוב האופנה – למה תוכלי לצפות?

אנו שואפים להעניק לך הכשרה מקצועית נרחבת ומלאה, כך שגם את תוכלי להשתלב בתעשיית האופנה המקומית והבינלאומית. אנו מקפידים על למידה בקבוצות קטנות, תוך מתן יחס אישי לכל סטודנטית. תוכנית הלימודים שלנו מתקיימת בהיקף הבא:

בין התכנים הנלמדים בקורס:

גם את חולמת לעסוק בעיצוב אופנה? תני לנו להיות החולייה המקשרת בינך ובין חלומך! לפרטים נוספים והרשמה לקורסים הקרובים, צרי איתנו קשר – 077-5359003