את מתרגשת מטקסטורות של בדים, משרטטת סקיצות בזמנך הפנוי, עוקבת אחר טרנדים עיצוביים והמודל שלך לחיקוי הוא מעצב אופנה? בית ספר לאופנה הוא המקום בו תוכלי להביא לידי ביטוי את התשוקה והיצירתיות שלך! לימודי האופנה יעניקו לך ארגז כלים מקצועי, באמצעותו תוכלי להשתלב בתעשיית האופנה בנישה המועדפת עליך.

אז רגע לפני שגם את תיהני מהמעמד החדש שלך כ"סטודנטית ללימודי עיצוב אופנה", חשוב שגם את תדעי: מהם הדברים החשובים ביותר בבית ספר ללימודי אופנה?

תוכנית לימודים מגוונת ורלוונטית

חובתו של בית ספר לאופנה ללמד את הסטודנטיות בתוכנית לימודים עדכנית! כידוע, עולם האופנה הוא עולם דינמי מאד שיש ללמוד אותו דרך קבע. אנחנו ב"פרופשנס" אמנם מלמדים, אך ממשיכים ללמוד ולהתעדכן בכל מה שקורה בתעשיית האופנה – בישראל ובחו"ל. מטרתנו היא להעביר לך ידע עדכני המשקף את פני תעשיית האופנה כפי שהיא כיום. 

התאמה מלאה לכל סטודנטית

מה שקורה המון פעמים בלימודים הוא שהסטודנט צריך להתאים את עצמו לתוכנית הלימודים. אנחנו לעומת זאת מאמינים בגישה מעט שונה: גם בתוך הסילבוס הקיים והקבוע, אנו מגלים גמישות מול כל סטודנטית, ומסייעים לה למצוא את הנתיב הנכון לה ביותר – להביע, לעצב ולהשפיע. אנו מאמינים ביצירה שאינה מוגבלת, במרחב חופשי ובהתחשבות ברצונותיה של כל סטודנטית. 

לבחור בית ספר לאופנה – מה באמת חשוב

תוכנית לימוד מעשית בקבוצות קטנות

בשונה מתוכניות לימודים המבוססות בעיקרן על תוכן עיוני, לימודי עיצוב האופנה ברובם מבוססים על עשייה ויצירה. בכדי להבטיח שגם את תקבלי את מלוא תשומת הלב וההכוונה מסגל המרצים, חשוב שתירשמי לבית ספר המתחייב על יחס אישי, ליווי צמוד ולמידה בקבוצות קטנות. סביבת הלמידה משפיעה באופן ישיר על חוויית הלמידה, ועל מידת שביעות הרצון של הסטודנטיות.

אנחנו ב"פרופשנס", מתחייבים על הדברים הבאים:

סיימת  את הלימודים בהצלחה, אך מה את מקבלת מבית הספר?

תוכנית לימודים טובה נמדדת ב-2 דברים:

אנחנו ב"פרופשנס" פותחים לך דלתות לא רק בזכות הכלים המקצועיים שאנו מעניקים לך, אלא גם בזכות התעודה המוכרת. סביר מאד כי בשוק העבודה תדרשי להציג תעודה שתעיד על כישוריך וההכשרות שרכשת. עם סיום הלימודים אצלנו, תקבלי תעודה מוכרת ומוערכת בשוק האופנה הישראלי והבינלאומי. תוכנית הלימוד שלנו מוכרת ע"י משרד התעסוקה, משרד העבודה, התמ"ת והביטוח הלאומי. 

גם את רוצה לעצב את הקולקציה המדוברת הבאה? לך יש את התשוקה, לנו יש את הידע! תוכנית הלימודים שלנו בנויה בצורה כזו שתאפשר גם לך להצליח בתעשייה! מעצבי אופנה מובילים בנו אותה, כך שאת זוכה לרכוש ידע ממקור ראשון. לפרטים נוספים על קורסים ומסלולי עיצוב אופנה, פני אלינו. נשמח להשיב לך על כל שאלה – 077-5359003