את מתרגשת מטקסטורות של בדים, לא מפספסת את שבועות האופנה של הבירות הגדולות בעולם, עוקבת אחרי טרנדים ופאשניסטות וחולמת להיות מעצבת מוערכת? ברוכה הבאה אל "פרופשנס"! קורס עיצוב אופנה מומלץ במרכז יפגיש אותך עם עולם עיצוב האופנה שמרגש, מעורר ומסקרן אותך. תוכנית הלימוד שלנו גדושה בתכנים הנשענים על אופנה מעשית – למידה תוך כדי יצירה. תדמיתנות, איור, עיצוב, תפירה והפקות אופנה – אלו הם רק חלק מהדברים שתלמדי אצלנו רגע לפני שתכבשי את התעשייה!

קורס עיצוב אופנה מומלץ במרכז – כך מעצבים חלום

מה חשוב שתדעי על קורס עיצוב האופנה שלנו?

"ישנן כל כך הרבה גישות ללימוד עיצוב אופנה. מהי הגישה שלכם?"

שאלה מצוינת! אז מה זה אומר ללמוד קורס עיצוב אופנה מומלץ במרכז של "פרופשנס"?

מדוע אנו מתעקשים על לימודי אופנה בקבוצות קטנות?

ככל שמספר המשתתפות בקורס קטן יותר, כך יש לנו אפשרות להרגיש ולהיות קשובים יותר לכל סטודנטית. לימודי עיצוב האופנה מבוססים על יצירה והתנסות – בטכניקות ובחומרים. הכיתות הקטנות מקדשות למידה באווירת בוטיק אינטימית ואישית, ועליה אנחנו לא מוכנים להתפשר. 

אז איך יראה היום שאחרי קורס עיצוב אופנה מומלץ במרכז?

זהו, סיימת את הלימודים בהצלחה! כעת, לאחר שרכשת את הכלים והטכניקות, למדת והתנסית, את יכולה להתחיל לסלול את דרכך המקצועית. אחד היתרונות הבולטים בענף זה הוא האפשרות שלך לבחור את הנתיב הנכון לך:

אנחנו ממשיכים ללוות אותך גם בסיום הקורס, ונשמח לסייע בכל הנדרש: בתהליך גיבוש הזהות שלך כמעצבת ואף נוכל לעזור לך במציאת עבודה ראשונה בתעשייה. 

"באילו ימים ושעות מתקיים הקורס?"

קורס עיצוב אופנה אצלנו ב"פרופשנס" מוצע בשני מסלולים, יום לימוד אחד בשבוע:

 

איזה מסלול מומלץ יותר? רק את מחליטה! ההחלטה שלנו להציע את הקורס בשני מסלולים שונים, נובעת מהרצון להתאים את עצמנו אליך ולאפשר לך לשלב בין עבודה ולימודים. אנו פותחים קורסים חדשים כל הזמן, כך שתוכלי להתעדכן בקורסים הקרובים ולבחור את זה המתאים לך ביותר. לפרטים נוספים והרשמה, התקשרי – 077-5359003