מגיע השלב שבו את שואלת את עצמך: "מה באמת ארצה לעשות כשאהיה גדולה?". מהר מאד את מגיעה להבנה כי האהבה שלך לאופנה – לבדים, טקסטורות, תצוגות, מדידות, תפירה ושרטוטים, חזקה מהכל! ברוכה הבאה אל "פרופשנס" – המרכז הרב תחומי לאופנה מעשית! 

משבר הקורונה גרם לרבים לחשב מסלול מחדש ולשקול אופק תעסוקתי או תחום חדש ללמוד. איש לא יודע מה יוליד המחר, אך מה שבטוח הוא שעם סיום לימודי עיצוב אופנה בתל אביב, תוכלי לעסוק בעיצוב בצורה עצמאית. גם בתקופות של סגר או הגבלות על עסקים, פתוחה בפניך האפשרות לעצב ולתפור מביתך ולהציע את עיצוביך דרך הרשת. 

 

לימודי עיצוב אופנה בתל אביב – תשובות לשאלות הנפוצות ביותר!

אז רגע לפני שאת משנה את הסטטוס שלך ל"סטודנטית לעיצוב אופנה", אנחנו שמחים להשיב לך על מספר שאלות שכיחות:

אופנה מעשית – מה זה אומר ולמה זה צריך לעניין גם אותך?

ישנן המון תוכניות לימוד המבוססות בעיקר על תוכן עיוני. עם לימודי עיצוב אופנה בתל אביב, מה שחשוב לנו בעיקר הוא להעביר אותך בחוויה מעשית ומוחשית. אנו נלמד אותך טכניקות, נדגים בפניך איך להפעיל מכונות ואיך ניגשים למלאכת עיצוב סקיצה וקולקציה. הלימוד שלנו נשען בעיקרו על ההתנסות המעשית שלך מתוך אמונה כי היא החשובה ביותר. 

לימודי עיצוב אופנה בתל אביב – האם הם מתאימים גם לך?

אנחנו שואפים להכשיר את המעצבות של המחר! לנו יש את הידע והניסיון. מה את צריכה בשלב זה? תשוקה, מוטיבציה ורצון להצליח! גם אם לקחת בעבר קורסים קצרים וגם אם רכשת ניסיון מעשי, הדרך לצמרת התעשייה לא עוברת בקיצורי דרך, אלא בהשקעה שלך בתוכנית לימודים מקצועית כמו שאנו מציעים לך. 

רגע לפני שאת נרשמת ללימודים ומשקיעה את זמנך וכספך, האם לימודי עיצוב אופנה בתל אביב מתאימים לך?

"כמה זמן אורך הקורס שאתם מציעים?"

לימודי עיצוב אופנה בתל אביב נלמדים לאורך תשעה חודשים בלבד. המטרה שלנו היא ללמד, להכשיר ולהכין כל סטודנטית שלנו לקראת השתלבותה בתעשייה – כעצמאית או שכירה. מבנה הקורס ואורכו מאפשר לכל אחת לשלב אותו בשגרה הקיימת שלה ומתאים גם לבנות עובדות. כל מפגש אורך כ-4.5 שעות – כ-204 שעות אקדמיות בסך הכל. כמו כן, ישנן שעות תרגול, כאשר כל סטודנטית יכולה לתרגל יותר מפעם אחת בשבוע. 

לפרטים נוספים והרשמה לקורס הבא שנפתח, התקשרי אלינו כבר עכשיו! – 077-5359003