לימודי עיצוב אופנה במרכז

אחרי תשעה חודשים מרגשים, גם את תוכלי להכריז בגאווה: "אני בוגרת לימודי עיצוב אופנה במרכז!". היום שאחרי הלימודים עלול להיות מעט מלחיץ, אך בעיקר מאד מרגש. את עוזבת את המסגרת שעטפה אותך והעניקה לך את ארגז הכלים המקצועי, וכעת עליך לקבל החלטות שיעצבו את הקריירה שלך. 

כמעצבת אופנה, תזכי בכוח השפעה אדיר, שגרת העבודה שלך תהיה דינמית ותזכי בסיפוק רגשי שאין לו מחיר! אז איזו החלטה גם את תצטרכי לקבל ביום שאחרי ומהו הנתיב הנכון ביותר עבורך?

נתיב ההשתלבות בתעשייה – רק את בוחרת!

סיימת בהצלחה לימודי עיצוב אופנה במרכז, ואת לא יכולה לחכות לרגע שבו תעצבי, תתפרי ותקדישי את כל כולך לעשייה ולאופנה. עם סיום הלימודים, גם את תצטרכי להחליט מהו הנתיב הנכון לך להשתלבות בתעשיית האופנה:

"ועל מה אתם ממליצים – להיות שכירה או עצמאית?"

מדובר על שאלה שרק את יכולה לענות עליה. אנחנו מאמינים כי אין נתיב נכון ונתיב לא נכון, אלא שישנו מסלול שמתאים לך באופן אישי. את צריכה לקחת בחשבון את מידת המוכנות שלך, המטרות והיעדים שלך, האם את רואה בעיצוב האופנה קריירה ראשית או שניה, עד כמה "בוערת" בך תשוקה להקים מותג עצמאי, כמה שעות תרצי להשקיע בשלב זה בעבודה כמעצבת ועוד. אנחנו תמיד נשמח לייעץ לך ולכוון אותך לנתיבים הנכונים לך. 

חשוב לנו לציין: אנו מציעים גם קורס לבניית תוכנית עסקית לכל מי שלומדת אצלנו! לכן, במידה ואת מחליטה לפתוח מותג עצמאי משלך (או למכור עיצובים בנוסף לעבודתך כשכירה), אנו נוכל לסייע לך בכל הנדרש. 

את לומדת מקצוע שהתכלית שלו לשמח נשים!

המון בנות שואלות את עצמן לפני ההרשמה לקורס: "האם לימודי עיצוב אופנה במרכז אכן מתאימים לי?". אחרי שהן מבינות שהתשובה חיובית (הרי איך אפשר להתעלם מתשוקה גדולה כל כך לאופנה?), הן מבינות דבר נוסף. הלימודים הם תקופה קצרה, פחות משנה. אחריהם – מתחילה התקופה המשמעותית והיא בניית הקריירה. אם תחשבי על זה, כמעצבת אופנה תזכי לשמח נשים – בגילאים שונים, במידות שונות וממקומות שונים. המחמאות שהלקוחות שלך יקבלו, הן מחמאות שאת מקבלת!

את, כמעצבת וכאישה, יודעת עד כמה יכול להיות מרגש להתחדש בפריט חדש, עד כמה עיצוב מדויק ונכון יכול להעלות את הביטחון העצמי וכמה חזק הקשר בין איך שאישה נראית ובין איך שהיא מרגישה. האם תוכלי לבקש יותר מלשמח ולהעצים נשים במסגרת עבודתך? 

לפרטים נוספים אודות המועד הקרוב של לימודי עיצוב אופנה במרכז, התקשרי כבר עכשיו – 077-5359003