המון מעצבי אופנה מעידים כי הם לא אלו שבחרו במקצוע, אלא שהוא בחר בהם. סביר כי גם את מצליחה להזדהות עם האמרה הזו: יש לך תשוקה בלתי מוסברת לבדים, פעמים רבות ההתרגשות שלך מקולקציות חדשות לא מובנת אפילו לך וכל שניה פנויה שלך מוקדשת למחשבות על עיצובים, גזרות ומסלולי אופנה. 

בית ספר לעיצוב אופנה כמו "פרופשנס", מעניק לך את כל הידע והכלים שאת צריכה בכדי ליהנות מהתואר – מעצבת אופנה. עם הרשמתך ללימודים, את בוחרת במקצוע שמקדש את העשייה ומעניק לך כוח השפעה. אז מה הופך את המקצוע שנלמד בבית ספר לעיצוב אופנה לקסום, נחשק ומספק?

1.את זוכה בסיפוק אדיר! בכל יום!

אם תשאלי את הסובבים אותך עד כמה הם שבעי רצון ממקום עבודתם, ככל הנראה שהתשובה שתשמעי יותר מכל תשובה אחרת תהיה "שביעות רצון חלקית". כל אחד שואל את עצמו מה הוא ירצה להיות כשהוא יהיה גדול, אך כמעט תמיד התשובה לא תגיע מהלב, אלא מהראש. וכך, רבים בוחרים במקצועות שמבטיחים לכאורה יציבות תעסוקתית ותגמול כספי. והסיפוק הרגשי והרוחני? לא ממש נלקח בחשבון.

כבוגרת בית ספר לעיצוב אופנה – מעצבת אופנה, את תזכי לחוש סיפוק אדיר ושביעות רצונך תהיה גבוהה מאד! הסיפוק יגיע מההתעסקות בבדים, גזרות ועיצובים, ממחמאות של לקוחות ובעיקר מהידיעה כי עיצוביך גרמו לאישה להרגיש נוח וטוב עם עצמה. בחירה בלימודי עיצוב אופנה היא הבחירה ללכת אחרי הלב, אחרי התשוקות והרצונות שלך. עשי תמיד רק את מה שאת אוהבת…

2.יש לך יכולת להשפיע לטובה על נשים

כמעצבת אופנה שסיימה בהצלחה בית ספר לעיצוב אופנה, גם לך יש את הכוח להשפיע. רק עד לפני כמה שנים אידיאל היופי היה רזון קיצוני, כאשר כל הנשים ש"חרגו" מהסטנדרט הזה, נחשבו אוטומטית בעייני החברה לנשים פחות אטרקטיביות. כמעצבת, גם את תוכלי להוביל טרנדים, להביא לקדמת הבמה אמרות חשובות ולשנות את התפישה על מהי נשיות ומה יופי – כל אישה יפה בדרכה, במידותיה ובגזרות המאפיינות אותה. 

3.מקצוע המקדש יצירה ועשייה

ישנם בעלי מקצועות שרק מחכים לשעות הפנאי שלהם בכדי ליצור. כמעצבת, העבודה שלך היא ליצור, לחשוב על הדבר הגדול הבא, לשדך בין בד לגזרה, לשרטט רעיונות ולתפור אותם. עיצוב אופנה הוא אומנות ושם אותך תמיד בעמדה של יצירה, עשייה ויכולת להביא לידי ביטוי את התשוקות שלך.

4.העיצובים שלך יכולים להגיע לכל מקום, כל הזמן!

דבר נוסף שמעניק לך בית ספר לעיצוב אופנה: היכולת להתרחב, לגעת ולהשפיע על נשים רבות – בארץ ובעולם! כמעצבת אופנה, תוכלי למכור את העיצובים שלך לנשים מכל רחבי העולם. כך לדוגמא: עם פתיחת חנות אינטרנטית שתוכלי לפרסם ולשווק ברשתות החברתיות. היכולת לפרסם ולהתפרסם בכמה קליקים, הביאה לכך שקיילי ג'נר לובשת בגד ים ישראלי וביונסה לובשת שמלה ישראלית. העיצוב הבא שיעשה כותרות? יכול להיות שלך!

"פרופשנס" – בית ספר לעיצוב אופנה. לפרטים נוספים אודות פתיחת הקורס הקרוב, התקשרי – 077-5359003