לפעמים חלומות מתגשמים? בית ספר לעיצוב אופנה במרכז מוכיח שכן! את מלאה בתשוקה וסקרנות וגם רוצה להשפיע לטובה עם היצירתיות והכישרון שלך – החלטת ללמוד עיצוב אופנה! ההחלטה שקיבלת היא במידה רבה הדבר הקל, וכעת עליך לקבל החלטה נוספת וחשובה לא פחות: לבחור בבית הספר המקצועי והמומלץ ביותר.

ישנם לא מעט בתי ספר לעיצוב, וזו הסיבה שאת מעט מתקשה לקבל החלטה. אנו מאמינים כי ישנם שלושה דברים עיקריים שאמורים להנחות אותך בשלב הסינון הראשוני:

מלבד השילוש הבסיסי הזה, ישנם דברים חשובים נוספים שראויים להילקח בחשבון. המטרה: להבטיח תוכנית לימודים מעשירה, מעצימה ומלמדת, שתבסס בעבורך את התנאים להשתלבות בתעשיית האופנה.

בית ספר לעיצוב אופנה במרכז – מה חשוב שתבדקי?

את רוצה ללמוד, אך עדיין לשמור על הייחוד והבידול שלך. את מצפה ללמוד טכניקות בסיסיות אך גם ללמוד בבית ספר שתוכנית הלימודים בו עדכנית ורלוונטית לתעשיית האופנה המודרנית. אנחנו ב"פרופשנס", מזמינים אותך להצטרף אל תוכנית לימודים מעוצבת! אז מה מיוחד כל כך בקורס עיצוב האופנה שלנו?

1.כיתות לימוד קטנות

עיצוב אופנה ניתן ללמד בהמון דרכים, אך לנו יש את הדרך שלנו: בית ספר לעיצוב אופנה במרכז המלמד בכיתות לימוד קטנות. בקורס העיצוב התלמידות שלנו לא מגיעות לשמוע הרצאות, אלא שהן מגיעות להתנסות ולחוות, לגעת ולעבוד עם שלל חומרים. בכדי להבטיח מסע לימודי מהנה, מעשיר ובעל ערך, החלטנו שלא להתפשר על כיתות קטנות – כך שנוכל לעקוב אחר קצב התקדמותה של כל סטודנטית שלנו.

2.תוכנית לימודים עדכנית מכוונת הצלחה

אנו שואפים להביא אל בית הספר שלנו חוויה של עיצוב, גם תוך כדי למידה. תוכנית הלימודים נכתבה ע"י מגוון מעצבי אופנה מצליחים, כך שאת זוכה ללמוד מקבלות מוכחות של הצלחה. בבית הספר שלנו לא תלמדי רק עיצוב אופנה, אלא שתלמדי גם את התעשייה – מה הדרישות שלה ומה צריך כדי להצליח בה. בהקשר זה, חשוב להדגיש כי אנו מציעים תוכנית לימודים קצרה, אך עשירה: בתוך תשעה חודשים בלבד, תוכלי גם את ליישם את שלמדת ולהשתלב בתעשייה האופנה! 

3.אנחנו איתך – כל הדרך אל הג'וב הראשון בתעשייה

אנו גאים בבוגרות שלנו שכיום מעצבות בתעשייה ואת התעשייה. בסיום הקורס, אנו נשקיע את כל המשאבים שלנו בכדי לסייע לכל סטודנטית להשתלב בתעשיית האופנה. כמו כן, אנו מציעים ליווי אישי ועסקי, זאת במטרה לאפשר לכל סטודנטית להגשים את החלומות העיצוביים שלה ולהביא לידי ביטוי את הכישרון והידע שלה. 

"פרופשנס"- בית ספר לעיצוב אופנה במרכז! לפרטים נוספים אודות הקורסים הקרובים, הרשמה או ייעוץ לימודי, התקשרי – 077-5359003