אם גם את חיה ונושמת אופנה, סביר כי גם לך יש מעצב, מעצבת או בית אופנה אליהם את מתחברת במיוחד: מוורס'צה, דרך דיור ועד שאנל. ההישגים המרשימים, ההערכה המקצועית והתהילה הגדולה, לא נולדו כך סתם ביום אחד. מאחורי כל קולקציה ותערוכה, שעות רבות של עבודה מעשית בעיצוב ולמידה שלא פוסקת לעולם.

כל המעצבים הגדולים, אלו שאת מכירה ואלו שעוד תכירי, התחילו את המסע שלהם בצעד אחד קטן. כעת, גם לך יש הזדמנות להניח את אבן הפינה ולעשות את הצעד הראשון (וההכרחי) בדרך למעלה…

אם גם את רוצה להשתלב בתעשיית האופנה – בארץ או בחו"ל, עליך ללמוד את התחום במסגרת מקצועית. אנחנו ב"פרופשנס", מזמינים אותך להצטרף אל קורס עיצוב אופנה למתחילים בתל אביב. את – תגיעי עם התשוקה והרצון להצליח. אנחנו – נדאג לכל השאר!

למדי את התחום בו את רוצה כל כך להצליח: קורס עיצוב אופנה 

אנחנו חיים בעולם שבו הכל צריך לקרות בכאן ועכשיו (רק לכאורה כמובן). וכך, המון פעמים ישנה נטייה לקצר תהליכים, זאת במטרה לגעת כמה שיותר מהר בהישגים. לוותר על לימודי עיצוב אופנה זה לוותר על התשתית המקצועית, על הידע ועל ההיכרות עם תעשיית האופנה. בתוך תשעה חודשים בלבד, גם את תוכלי לעשות את הצעד הראשון להשתלבות בתעשייה האופנה!

טכנית, ניתן לעסוק בעיצוב מבלי ללמוד. האם כדאי לבחור בדרך הזו? מובן שלא. הסיבות:

לימודי עיצוב האופנה נותנים לך הרבה מעבר לידע מקצועי:

קורס עיצוב אופנה למתחילים בתל אביב – שער הכניסה לתעשיית האופנה!

את רוצה לעצב ולהשפיע, שפריטייך יקבלו מקום של כבוד בארונות הלקוחות וליהנות מעשייה מספקת. תחילת הדרך המקצועית שלך צריכה להתחיל עם קורס עיצוב אופנה למתחילים בתל אביב. אנחנו נלמד אותך טכניקות, נפגיש אותך עם בדים, נכיר לך גזרות ונכין אותך ליום שאחרי הלימודים – היום בו תוכלי לעסוק כמעצבת אופנה. הקורס שלנו קצר ואורך רק כתשעה חודשים, אך גדוש בתוכן מעשי:

 

ההצלחה שלך מתחילה ממש ברגע זה! אנחנו מזמינים אותך להצטרף אל קורס עיצוב אופנה למתחילים בתל אביב. לפרטים נוספים אודות מגוון הקורסים ומועדי הקורסים הקרובים, התקשרי – 077-5359003