את חולמת לבנות קריירה בניו יורק, ללמוד מהטובים ביותר במילאנו או להיות סטודנטית בפריז? את לבטח שומעת מכל כיוון עד כמה קשה להתקבל לבית ספר לעיצוב אופנה בחו"ל – באחת מבירות האופנה הגדולות בעולם. מה שאת יכולה לעשות הוא לתת את הכי טוב שלך, ולהגיש מועמדות כשאת בטוחה וגאה בעצמך. אנחנו ב"פרופשנס" מזמינים אותך להצטרף ללימודים שלנו – מכינה ללימודי עיצוב בחו"ל.

האתגרים הצפויים לך לקראת הרשמה ללימודי עיצוב אופנה בחו"ל:

מכינה לקראת הרשמה ללימודים בחו"ל – הכרחית?

התשובה היא שכן, וכעת נסביר. כשאת מגישה מועמדות לבית ספר לעיצוב אופנה בחו"ל, את צריכה לזכור כי ישנם עוד אלפים כמוך שרוצים להתקבל. הבוחנים לא יכולים להשיב בחיוב לכל הבקשות מ-2 סיבות:

אז מדוע מכינה ללימודי עיצוב בחו"ל הכרחית? משום שמעבר לתכנים הלימודיים והכלים שתרכשי, תסיימי את המכינה שלנו עם תיק עבודות. הדרך של הבוחנים להתרשם מאיכויותיו של כל מועמד היא באמצעות עיון בתיק העבודות. אנו משקיעים רבות בהכנת תיק עבודות שמייצג אותך – את הבידול שלך והיצירתיות שבך. 

חשוב לציין כי ללא תיק עבודות מקצועי ותעודת סיום המעידה כי למדת במכינה, לא יהיה ניתן להגיש מועמדות לבית ספר לעיצוב אופנה בחו"ל. 

"גם בתי הספר לעיצוב אופנה בארץ מחייבים במכינה?"

התשובה היא שכן, אך לא כולם. עם זאת, כל בתי הספר לעיצוב אופנה ידרשו ממך (בשלב מיונים מוקדם), להציג את תיק העבודות שלך. המשמעות היא שבכל מקרה מכינה ללימודי עיצוב בחו"ל היא רלוונטית על מנת להשיג תיק עבודות מתאים. אנו נלמד אותך עיצוב אופנה מהיסוד – מתדמיתנות ועד גיבוש קונספט עיצובי. לימודי המכינה שלנו עשירים ומעשירים, ויתרמו לך רבות בבניית הקריירה שלך.

לפרטים נוספים אודות מכינה ללימודי עיצוב בחו"ל, התקשרי כבר עכשיו – 077-5359003.