החלום הוא אותו חלום – להיות מעצבת אופנה מוערכת ומשפיעה. והדרך לחלום? את תחליטי על איזה "מסלול" לצעוד:

אנחנו הולכים איתך ואחרי חלומך! במידה והחלטת ללמוד תואר מקיף של 4 שנים, אנו שמחים להציע לך מכינה לבצלאל – האקדמיה המוערכת לעיצוב ואומנות בירושלים.

הכישרון והתשוקה שלך לעיצוב אופנה הכרחיים, אך הם אינם מספיקים. בכדי לעמוד בדרישות הקבלה, עליך להציג תיק עבודות מרשים ולהוכיח יכולות עיצוב בסיסיות. מכינה לבצלאל מבית "פרופשנס", לא רק תלמד ותעשיר אותך, אלא גם תכין אותך ליום המיונים המרגש באקדמיה. 

הרבה מעבר לתיק עבודות – חשיבותה של המכינה לבצלאל

מאחר ומדובר על לימודי עיצוב אופנה, הדרך להעריך את כישרונו ויכולותיו של כל מועמד היא באמצעות העשייה שלו. בבצלאל, תיבחני בין היתר גם בבחינה מעשית. לכן, ישנה חשיבות רבה לידע ולניסיון שלך בעיצוב. הציפייה בבצלאל היא שהסטודנטים יגיעו למבחנים (ובהמשך – לשנת הלימודים הראשונה), עם ידע קודם. את הידע הזה אנו נלמד ונחלוק אתך לאורך המכינה. 

המכינה שלנו מתמקדת בהכשרה מעשית ולימוד טכניקות, כך שתוכלי להביא את עצמך לידי ביטוי במבחני הכניסה לאקדמיה. אנו מלמדים את המכינה בכיתות קטנות ומאובזרות, והמרצים מנוסים ובעלי זיקה ישירה לעולם האופנה.

"מהם תנאי הקבלה ללימודי אופנה בבצלאל?"

בכדי להתקבל ללימודים בבצלאל, עליך לעבור בהצלחה מספר בחינות:

"כמה עבודות עליי להציג בתיק העבודות?"

הדרישה משתנה משנה לשנה, אך באופן כללי – יש להציג בין 5-10 עבודות. הבוחנים יכירו אותך, יתרשמו ממך ויעריכו את יכולותיך דרך תיק העבודות. זכרי כי עבודה טובה שווה יותר מאלף מילים…

חשוב לנו להדגיש: המכינה בשום אופן לא מקבעת, מצמצמת או מגבילה, אלא להפך – היא נותנת דרור ליצירה ולאומנות שלך!

את מתעניינת בימים אלו בהרשמה ללימודי תואר ראשון בעיצוב אופנה בבצלאל? המסע שלך מתחיל עם המכינה שלנו! לפרטים נוספים, התקשרי כבר עכשיו– 077-5359003.