את רוצה בשביל עצמך את הטוב ביותר, קל וחומר כשמדובר על העתיד התעסוקתי והקריירה שלך. ברור לך כשמש כי קורס עיצוב אופנה ותפירה יעניק לך כלים ויכשיר אותך לעסוק בתחום. עם זאת, יש דבר שסביר כי את מעט מתקשה לקבל אודותיו החלטה ולכן הרשמתך לקורס מתעכבת: האם להירשם לקורס עיצוב הנלמד בקבוצות קטנות או גדולות?

לפני שאת מקבלת החלטה, נסי להשיב לעצמך על השאלות הבאות:

מהרגע הראשון היה ברור לנו כי ישנו קשר ישיר בין גודל הכיתות ובין שביעות רצון הסטודנטיות. מסיבה זו, אנחנו ב"פרופשנס" מלמדים קורס עיצוב אופנה ותפירה בכיתות קטנות בלבד. היתרונות הבולטים של פורמט לימוד זה:

האם לפסול קורס עיצוב אופנה ותפירה על כיתות גדולות?

אנחנו לא יכולים לקבוע זאת באופן נחרץ, משום שלכל סטודנטית ישנן ציפיות אחרות והעדפות שונות. מניסיוננו, למידה בכיתות גדולות פוגעת משמעותית בחוויית הלמידה: המרצים לא תמיד זמינים (במהלך ההרצאות ואחריהן), ישנן סטודנטיות ש"נבלעות" ונשארות מאחור והתחושה הכללית היא של "העברת חומר", ולא של למידה יסודית.

מסיבה זו, בחרנו שלא להתפשר ולקיים קורס עיצוב אופנה ותפירה בכיתות קטנות. מצד אחד, חשוב לנו לטפח קבוצה מגובשת ותומכת. מצד שני, אנו לא מוכנים לוותר על טיפוח האינדיבידואל. רק כיתות לימוד קטנות מאפשרות למרצים שלנו להגיע לכל סטודנטית, להיות קשובים לבקשותיה, לעקוב אחר קצת התקדמותה ולסייע לה באופן אישי להגשים את חזונותיה העיצוביים.

"הכיתה הקטנה לא פוגעת באווירה הסטודנטיאלית?"

בדיוק להפך! אנחנו מאמינים באווירה סטודנטיאלית חמימה, אינטימית, קרובה ואישית. כיתות הלימוד הקטנות שלנו מעצימות לא רק את חוויית הלמידה, אלא גם את הקשר בין התלמידים. אנו מאמינים כי היצירתיות וחדוות היצירה מגיעות קודם כל מבפנים, ורק אז יוצאות החוצה ומתורגמות לעיצובים. ולכן, אנו עושים הכל בכדי לבסס תנאי למידה מעוררי השראה, המקדשים אווירה חיובית, מפרה, מפרגנת וחמימה.

קורס עיצוב אופנה ותפירה נלמד אצלנו ב"פרופשנס" במסגרת קבוצה. עם זאת, אנו דואגים לטפח כל סטודנטית באופן אישי! אנו מכירים בכך שכל סטודנטית מגיעה ללימודים עם מטרות ספציפיות וחלומות שהיא כמהה להגשים בסיום הלימודים. כבית ספר לעיצוב אופנה, זוהי חובתנו להעלות כל אחת מהסטודנטיות שלנו על המסלול הנכון לה.
לפרטים נוספים והרשמה, את מוזמנת לפנות אלינו כעת – 077-5359003