אפשר רק לנחש כי הדבר הראשון שאת מאחלת לעצמך ולסובבים אותך הוא "רק בריאות!". ולמרות זאת, ישנו חיידק שאת מייחלת שלא יעזוב אותך, ולא רק שאת לא מתנגדת לו, אלא גם מחבקת אותו – חיידק עיצוב האופנה. ביום את חושבת על בדים ובלילה את חולמת על גזרות? החיידק ככל הנראה דבק גם בך! 

מגיע הרגע שבו את רוצה לקבל מעצמך תשובות (ואם לדייק, תשובה אחת לשאלה אחת): מה תרצי להיות כשתהיי גדולה? כמי ש"סובלת" מחיידק עיצוב האופנה, הרי שאין עוד משהו שמלהיב אותך יותר מהשקה של קולקציות, את מוצאת עצמך נרגשת ממגע ידך על בדים, את מגלה סקרנות לטקסטורות שונות ויש לך "עין" שמאפשרת לך לשדך גזרה בהתאם למבנה גוף. 

אנחנו ב"פרופשנס" מזמינים אותך להצטרף אל קורס עיצוב אופנה בתל אביב! בואי ללמוד, לחקור, להתנסות, להתפתח ולהתעצם בלימודי עיצוב אופנה מעשירים! הצעד הראשון בדרך לתעשיית האופנה מתחיל ממש כאן…

האופק התעסוקתי הצפוי לבוגרות קורס עיצוב אופנה בתל אביב 

ישנן המון מתעניינות בהרשמה לקורס ששואלות בכנות: "איך אוכל לתרגם את התשוקה שלי לאופנה לעיסוק שיניב לי פרנסה?". זו שאלה חשובה וטוב שהיא נשאלת, ואנחנו שמחים להשיב עליה. עד לפני לא מעט שנים, בשביל למכור אופנה היה על כל מעצבת להקים בית אופנה. כלומר, חנות פיסית שהיו מגיעות אליה לקוחות. בשנת 2021 אמנם עדיין תצטרכי לפתוח חנות, אך אינך מחויבת לפתוח חנות פיסית. מעצבות רבות מוכרות כיום את הקולקציות שלהן בחנויות אונליין פרטיות שלהן, באתרי מסחר גדולים וכמובן שברשתות החברתיות.

את יכולה להכניס את עצמך בדלתות תעשיית האופנה! כיום, יותר מתמיד, מתקיימים כל התנאים המאפשרים לך לפעול כמעצבת עצמאית שלא מכתיבה רק את הקולקציה, אלא את החוקים: היכן לפרסם והיכן למכור. ישנן הוכחות לכך שניתן לבצע את כל הפעילות העסקית על גבי הרשת, להתפרנס בכבוד ולהרוויח יפה מאד מעיצוב אופנה.

"האם בכדי לעצב אופנה אני חייבת ללמוד את התחום?"

התשובה היא שלא. איש אינו מגביל אותך, ובמידה ותרצי לצאת לעולם הגדול מבלי לרכוש ידע, תוכלי לעשות זאת. האם זהו צעד נבון לך מבחינה מקצועית? אנחנו מאמינים שלא. בסופו של דבר, מטרתך (כך אנחנו משערים) היא שעיצובייך יגיעו לכמה שיותר ארונות בגדים של לקוחות. מבלי שתרכשי ידע נרחב בתפירה, גזרות, תדמיתנות, איורים ותפירה, יהיה לך קשה עד בלתי אפשרי לכבוש את מטרתך. 

המקום עבורך להגשים את עצמך ולהביא לידי ביטוי את התשוקה שלך לעולם האופנה? קורס עיצוב אופנה בתל אביב! עם סיום הכשרתך, תוכלי להיכנס בדלתות תעשיית האופנה, לייצור, לעצב, להשפיע ולשמח! קורס עיצוב אופנה של "פרופשנס" – בואי ללמוד מהטובים ביותר! לפרטים נוספים אודות פתיחת הקורס הקרוב, את מוזמנת לפנות אלינו – 077-5359003