עם החלטתך להירשם אל בית ספר לעיצוב אופנה במרכז, את משווה באופן טבעי בין הקורסים המוצעים ע"י כל בית ספר. לרוב, אלו הקריטריונים לפיהם את מבצעת את ההשוואה:


כל הקריטריונים האלו חשובים בהחלט. עם זאת, אל תשכחי לבדוק עוד דבר נוסף: האם בית הספר בו את מתעניינת שם דגש על הפרקטיקה? קורס עיצוב אופנה שאינו כולל בתוכו פרקטיקה (או כולל מספר שעות מועטות), אמור להדליק לך נורה אדומה. רגע לפני שאת משקיעה בעיצוב עתידך כמעצבת אופנה, חשוב שתדעי: בית ספר לעיצוב אופנה במרכז מחויב להכשיר אותך – עיונית ומעשית. 

מדוע לא ניתן ללמוד עיצוב אופנה ללא פרקטיקה?

נתחיל דווקא בשורה התחתונה: קורס שאינו כולל פרקטיקה, לא ראוי להיקרא "קורס עיצוב אופנה". רק בכדי להמחיש את חשיבותה של ההתנסות המעשית בלימודים, נציג דוגמא מעולם תוכן אחר לגמרי: עולם הבישול. דמייני לעצמך קורס בישול שבו לא מלמדים לבשל, אלא רק חולקים מתכונים. כלומר, מציגים בפני הסטודנטים את רשימת המרכיבים של כל מתכון, מפרטים בפניהם את שלבי ההכנה בעל פה, זמן האפייה/ בישול הנדרש וכן הלאה. האם באמת ניתן ללמד כך לבשל? התשובה היא שלא. נדרשת התנסות מעשית ומוחשית בחומרי הגלם, חיתוכם, עיבודם והפיכתם לכדי מטעמים. 

כך בדיוק עם בית ספר לעיצוב אופנה במרכז: אנו מאמינים כי הלמידה הטובה ביותר היא באמצעות התנסות מעשית! נוכל להסביר שעות על עיצוב, אך הסברים אלו יהיו חסרי תכלית מבלי שעשר האצבעות יעבדו. לא ניתן ללמוד תפירה מבלי להתנסות בתפירה, וגם לא ניתן ללמוד לאייר מבלי שמוקדשות שעות ללימוד טכניקות איור קולקציות. הפרקטיקה אצלנו ב"פרופשנס" היא לא חלק מהקורס, אלא חלק נכבד ממנו! 

הנוסחה המנצחת: השילוב בין תוכן עיוני לתוכן מעשי

אנחנו ב"פרופשנס" מאמינים כי דבר לא צריך לבוא על חשבון השני. כלומר, בית ספר לעיצוב אופנה במרכז לא צריך לבחור בין תוכן עיוני למעשי, אלא שניתן (ורצוי מאד!) לשלב בין השניים. מדוע? משום שלפני ההתנסות המעשית של כל סטודנטית, יש צורך בהסבר מקצועי מעמיק ויסודי. לדוגמא: נניח ומדובר על שיעור תפירה. לפני שהסטודנטית תתנסה בטכניקת התפירה הנלמדת בעצמה, תדגים המרצה את הטכניקה, היא תסביר איך להשתמש נכון במכונת התפירה, היא תחלוק טיפים בסגנון "עשי ואל תעשי" וכיוצא בזה.

כיתות הלימוד הקטנות, המורים המנוסים, שיטות הלימוד המתקדמות, התעודה המוכרת והלוקיישן האטרקטיבי – כל אלו הופכים את "פרופשנס" לבית ספר מוביל לעיצוב אופנה! לפרטים נוספים אודות הרשמה לקורס, התכנים הנלמדים בקורס ופתיחת המועד הקרוב, את מוזמנת לפנות אלינו – 077-5359003