כמעצבים ומעצבות עובדים, אתם מלמדים וחולקים את הידע שלכם עם העובדות ואפילו עם הלקוחות. לשמחתכם, בעולם עיצוב האופנה תמיד יש מה ללמוד ותמיד כייף ללמוד! אנחנו ב"פרופשנס" שמחים להזמין אתכם, המעצבים הפעילים ובוגרי מסלול עיצוב האופנה, לקורס ייחודי: לימודי עיצוב אופנה למתקדמים. הקורס מיועד לאלו מכם שכבר דוברים את "שפת האופנה" באופן שוטף! 

גם אם אתם כבר עוסקים בתחום, תוכלו להכיר טכניקות חדשות, לשפר מיומנויות, להכיר מעצבים אחרים, ליצור שיתופי פעולה ומעל לכל – ליהנות מהעשייה! בין התכנים הנלמדים בקורס אופנה מעשית חלק ב':


מסגרת לימודים מפרה, מרצים מעולים, תכנים מעשירים, ליווי פרטני ויחס אישי – כל אלו מחכים לכם בקורס שלנו. אתם – תעצבו את חלומותיכם! ואנחנו? נסייע לכם להגשים אותם!

"לימודי עיצוב אופנה למתקדמים כוללים עיצוב קולקציה?"

בהחלט, וזה מה שהופך אותם ללימודים המתאימים למתקדמים. בקורס זה חשוב לנו לאפשר לכל מעצב ומעצבת להתעסק נטו בעיצוב, בחומרים, בהשראה ובתשוקות העיצוביות. בלימודי המתקדמים אתם והקולקציה האישית שלכם – במרכז! אנו משקיעים את כל המשאבים הנדרשים בכל משתתף, כך שתוכלו להביא את עצמכם לידי ביטוי וליצור פריטים ברמות הגימור הגבוהות ביותר. 

"כמה זמן אורך קורס העיצוב למתקדמים?"

הקורס שלנו מתאים את עצמו אליכם! ומה זה אומר? אנו מבינים כי לוח הזמנים של בוגרי מסלול עיצוב אופנה, ובטח של המעצבים הפעילים, עמוס למדי. לכן, בנינו קורס עשיר בתוכן התחום במסגרת זמן של תשעה חודשים בלבד. לימודי עיצוב אופנה למתקדמים ממוקדים על פרקטיקה, תוך שניתן לשלב אותם בשגרת העשייה הקדחתנית והמבורכת שלכם. 

"אסיים את הלימודים עם תיק עבודות?"

בהחלט! בקורס שלנו אתם עובדים על קולקציה אמיתית, ולא על קולקציה "על הנייר" הנשענת רק על שרטוטים. את הפריטים שתעצבו ותייצרו בעצמכם, יתעד צלם מקצועי ביום צילום מקצועי. את הצילומים תוכלו כמובן לשתף ברשתות החברתיות, לשלוח למעצבים שתרצו לשתף איתם פעולה ולהציג אותם במעמד ראיונות עבודה. 

האם הקורס מתאים לכם? שאלו את עצמכם את השאלות הבאות:

סיימתם את מסלול עיצוב האופנה בהצלחה? אתם כבר עובדים בתעשייה וצוברים ניסיון? לימודי ההמשך שלנו יכולים להתאים לכם! לרוב, השאלה היא לא אם ללמוד את קורס ההמשך, אלא אם זהו הרגע המתאים ללמוד אותו. אז איך תוכלו לקבל החלטה? באמצעות השאלות המנחות הבאות:

 

לפרטים נוספים והרשמה ללימודי עיצוב אופנה למתקדמים, אתם מוזמנים לפנות אלינו כעת – 077-5359003