אז מי אמר שלא ניתן להגשים חלומות, ללמוד ולהתפתח בתקופת הקורונה? אם גם את ממתינה להכרזה הרשמית "הקורונה מאחורינו!" בכדי להתחיל למוד תפירה, דעי כי אין באמת סיבה. אנחנו ב"פרופשנס" מתאימים את עצמנו ואת התכנים שלנו למציאות החדשה! אם גם את מתמלאת בתשוקה והשראה עצם המחשבה על בדים, גזרות וקולקציות, הקורס שלנו יכול להתאים לך.

קורס תפירה אונליין ילמד אותך את יסודות התפירה – החל מהטכניקות הבסיסיות, דרך שיטות ללקיחת המידות ועד תפירת בגד מא' ועד ת'. שלא כמו בקורס הפרונטלי, בקורס האונליין את מכתיבה את הכללים, את לומדת לפי הקצב שלך ובוחרת היכן ללמוד. ומחיר הקורס? את עומדת להיות מופתעת… 

קורס תפירה אונליין – הגשימי את חלומותיך בקצב שלך

רוב הזמן מחשבותיך מושקעות בפיתוח גזרות וטקסטורות של בדים? אנחנו יכולים לנחש כי גם בך דבק חיידק העיצוב והתפירה. למידת תחום/מקצוע חדש, מותנית בכמה דברים: תשוקה גדולה, מוטיבציה אדירה ועוד משאב אחד – זמן. את עובדת במשרה מלאה וחוששת שלא תוכלי להתחייב לקורס פרונטלי? עם קורס תפירה אונליין של "פרופשנס" החששות לא רלוונטיים! את לא צריכה להגיע פיסית אל בית הספר, וגם אם יצוצו לך בל"תמים לא תפסידי שיעורים.

קורס תפירה אונליין – כל מה שחשוב שתדעי:

"הקורס הוא בעצם חוברת הדרכה לתפירה?"

בוודאי שלא! מהרגע הראשון היה ברור לנו שאנחנו לא רוצים רק "להעביר ידע", אלא להעניק לסטודנטיות את חוויית הלימוד המקסימלית. הקורס שלנו מבוסס על הדברים הבאים:

"מהי העלות של קורס התפירה המועבר אונליין?"

עד כה דחית את לימודי התפירה משיקולים כלכליים? הקורס שלנו מוצע בעלות נוחה ונגישה! עבור לא מעט בנות, לימודי התפירה הם הגשמת חלום, ממש כך. בכדי שכמה שיותר בנות יוכלו להגשים את חלומן, החלטנו להציע קורס תפירה אונליין במחיר אטרקטיבי! כמה אטרקטיבי? בהשוואה לקורס הפרונטלי, הקורס המקוון זול בכ-80%! לפרטים נוספים והרשמה, ניתן לפנות אלינו – 077-5359003

לעוד פרטים על הקורס ועל התכנים המדוייקים והעלות לחצי כאן