לאורך השנה, הבנות שלכם מחויבות לתוכנית הלימודים המוכתבת ע"י משרד החינוך ובית הספר. ובמילים פשוטות יותר? יש מי שמחליט בעבורן מה ללמוד! לשמחתן, בכל שנה מחדש ישנו חופש גדול, ובו הן יכולות ללמוד דברים נוספים שמעניינים אותן. אנחנו ב"פרופשנס" גאים להציע קורס קיץ חוויתי של עיצוב אופנה לילדים! 

כהורים, גם אתם יודעים כי החופש הגדול יכול בקלות להתבזבז על צפייה בטלוויזיה, משחקים במחשב ושינה עד שעות הצוהריים. ומה אנחנו מציעים? קורס הנפרס על פני 10 מפגשים, לאורכם יתנסו הבנות בעיצוב, פיתוח גזרות ותפירה. 

כידוע, מרבית קורסי העיצוב האופנה מוצעים לבחורות בוגרות המעוניינות לרכוש מקצוע. אנחנו שמחים להנגיש את הקורס שלנו לילדות ונערות צעירות יותר, המבקשות לתעל את תחביבן לעשייה משמעותית וחווייתית. אז מה כולל קורס עיצוב האופנה שלנו ולמי הוא מתאים?

קורס עיצוב אופנה לילדים – למי הוא מיועד?

כיום, ילדות נחשפות לאופנה בגילאים צעירים מאד. השיתוף של מובילות דעת הקהל ברשתות החברתיות – מנועה קירל ועד קים קארדשיאן, חושף את הבנות למעצבים נחשבים, עיצובים ייחודיים וטרנדים חמים. "חוש האופנה" מתפתח אצלן בגיל צעיר יחסית, תוך שהן לומדות להעריך ולהבין אופנה. לצד הבנות ש"רק" אוהבות אופנה, ישנן אלו המתלהבות גם (ובעיקר) מיצירת האופנה. קורס עיצוב האופנה שלנו מתאים לבנות שרוצות ללמוד איך לעצב ולתפור בעצמן! מה הקורס נותן לבנות? 

"ילדתי אוהבת תיקים. היא תוכל לתפור תיק בעיצובה בקורס?"

התשובה היא שכן! למרות שהקורס מועבר בקבוצה, אנו מעניקים יחס אישי ופרטני לכל אחת מהמשתתפות. באופן טבעי, כל נערה מעריצה מעצבים אחרים, לובשת מותגים אחרים ונרגשת לעצב פריטי אופנה שונים. בעיצומו של הקורס, תוכל כל משתתפת בהתאם להעדפותיה האישיות, לתפור פריט אופנה נבחר – מחולצת טי פשוטה ליום יום, דרך שמלה לאירוע ועד תיק יד אופנתי. 

החופש? גדול. העשייה? גדולה אפילו יותר!

קורס עיצוב האופנה שלנו מתקיים בחודשי הקיץ בלבד – ביולי ובאוגוסט. אנו מזמינים אתכם, ההורים, לעודד את ילדתכם להשקיע ולטפח את עצמה, ולאפשר לה להביא לידי ביטוי את החוש היצירתי-עיצובי שלה. אנו שמחים להעניק ערך מוסף לבנות, וליצוק תוכן ומשמעות לחופש הגדול. הקורס אורך כ- 3 שבועות בלבד, כך שהוא אינו "נוגס" ב"טעם" החופש ומאפשר לבנות לנפוש, לבלות עם חברים וכן – גם לנוח.
ארבעה מפגשים בשבוע בימים ראשון, שני שלישי וחמישי, סה"כ שלושה שבועות של למידה בחופשת הקיץ בשעות הצהריים בין השעות 13:30-16:00.

את ימי חופשת הקיץ ראוי להשקיע גם בלמידה, התפתחות וטיפוח תחביבים. לפרטים נוספים אודות קורס עיצוב אופנה לילדים עם "פרופשנס", אתם מוזמנים לפנות אלינו כעת – 077-5359003