אם את לא מוכנה שאיש יחליט בשבילך מה ללבוש, למה שתסכימי שיחליטו בשבילך איך ללמוד? אנחנו ב"פרופשנס" מזמינים אותך ללמוד סדנאות תפירה בדרך שלך – איך שנוח, מסתדר ונכון לך: פרונטלית או אונליין. 

סדנאות התפירה שלנו יכשירו אותך לתפור בביטחון ובמקצועיות בתוך 12 מפגשים בלבד! הקורס שלנו מקדש את ההתנסות המעשית ונשען על טכניקות מודרניות מהארץ ומהעולם. גזרות בסיס, שכפול גזרות, חוקי פריסת הבד, עבודה עם מכונות תפירה ועוד – את כל אלו תלמדי אצלנו ב"פרופשנס". 

למי מתאימות סדנאות התפירה של "פרופשנס?"

באופן טבעי, לכל מתעניינת בקורס התפירה מטרות, ציפיות ושאיפות אחרות. ישנן אלו המעוניינות להעשיר את ארגז הכלים שלהן כמעצבות פעילות, לצד אלו שמעוניינות לטפח תחביב ישן. סדנאות התפירה שלנו רלוונטיות לנשים בעלות ידע בסיסי בתפירה, אך גם לאלו שרוצות ללמוד תפירה "מאפס", מהבסיס. 

אנחנו נדאג לך לכל מה שאת צריכה – מסילבוס עשיר, דרך כיתות מאובזרות, אווירת לימוד מעוררת השראה ועד צוות מנצח של מרצות! הדבר היחיד שאת צריכה להביא איתך הוא את התשוקה האדירה לתפירה, לגזרות ולאופנה. 

תפור עליך: תלבשי רק את מה שאת אוהבת! 

מסעות קניות יכולים להיות לעתים מתסכלים: הבדים לא תמיד נעימים למגע, הגזרות יכולות להיות לא מחמיאות והמחירים? גבוהים עד לא סבירים. בכדי לצרוך אופנה וליהנות ממנה, את לא צריכה להתאים את עצמך למגמות שנקבעו ע"י בתי האופנה הגדולים, ובטח שלא לקחת הלוואה. סדנאות תפירה מגלמות בתוכן מספר יתרונות בולטים:

"לאיזה קורס מומלץ להירשם – אונליין או פרונטלי?"

השיקול היחיד שאת צריכה לקחת בחשבון הוא את העדפותיך האישיות. אנו שואפים להנגיש את תכני קורס התפירה לכמה שיותר בנות, ומסיבה זו החלטנו להציע את הסדנה גם אונליין. חשוב לנו להדגיש: התכנים בשני הקורסים זהים מבחינה מקצועית. כלומר, בחירה בפורמט קורס אחד על פני אחר, לא באה על חשבון איכות התוכן. 

שאלות מנחות שיוכלו לסייע לבחור בין קורס תפירה אונליין לקורס פרונטלי:

אנחנו ב"פרופשנס" מתאימים עצמנו אליך ולכל מה שתפור עליך! לפרטים נוספים אודות סדנאות תפירה ופתיחת הקורסים הקרובים, את מוזמנת לפנות אלינו כעת – 077-535-9003