לישראל יש משהו שלהרבה מדינות אין, ואם לדייק – משהו שהרבה מדינות אחרות היו רוצות: שמש! בחודשי הקיץ (ולא רק בהם), אחד הבילויים האהובים ביותר הוא רחצה בחוף הים ובבריכה. למרבית הנשים (וגם את תוכלי להעיד על כך), יש בארון יותר מבגד ים אחד. בגד הים הבא שיקנו לקוחות מישראל ומהעולם? יכול להיות בגד הים שאת עיצבת בעצמך! 

עם הכלים שתקבלי במסגרת קורס עיצוב בגדי ים בהתאמה אישית של "פרופשנס", תוכלי לעצב קולקציה שלמה שללא ספק תעלה את המעלות. התחזית לקיץ הקרוב: הולך להיות אופנתי ומחמיא במיוחד!

עיצוב בגדי ים בהתאמה אישית – למי מתאים הקורס?

טעימה קטנה מסילבוס קורס עיצוב בגדי הים

במסגרת הקורס נלמד אותך שיטות תפירה, נפגיש אותך עם מגוון סוגי בגדים ונחשוף אותך למגוון גזרות. בגד ים צריך ויכול להיות מחמיא, לאפשר לכל אישה להביע את הכוח הנשי שלה ולגרום לה להרגיש נוח בגופה. אז מה את צפויה ללמוד במהלך הקורס? לפניך טעימה קטנטנה ממה שמצפה לך:

בכל הקורסים שלנו, לרבות קורס עיצוב בגדי הים, אנו מטפחות את האינדיבידואל – את כל אחת מהמשתתפות הקורס. אנו מעודדות אותך להביא את תשוקותיך העיצוביות וטעמך האישי לקורס. אנו לא מאמינות ב"להכתיב" עיצובים, גזרות או גישות, אלא להפך – במהלך הקורס תתנסי בפיתוח בסיסים לעיצובים הייחודיים שלך!

"תוך כמה זמן אדע לתפור בגד ים בעצמי?"

לחכות עד הקיץ הבא בכדי לעצב בגד ים? לא עם "פרופשנס"! קורס עיצוב בגדי ים בהתאמה אישית של "פרופשנס" נפרס על פני 17 מפגשים בלבד, כאשר כל מפגש אורך כ-4 שעות אקדמיות. הקורס ברובו מעשי, כך שגם תוך כדי תנועה ולמידה תתנסי בעיצוב ובתפירה של בגדי ים. 

כבר בקיץ הקרוב תוכלי להתגאות בבגדי הים שעיצבת ולהפוך כל אחת מלקחותיך למלכת חוף! לפרטים נוספים והרשמה לקורס עיצוב בגדי ים בהתאמה אישית, התקשרי אלינו כעת – 077-5359003