רשתות האופנה הגדולות וגם חנויות בגדי הים המתמחות, משיקות בכל שנה מגוון דגמים חדשים של בגדי ים. למרות זאת, יותר ויותר נשים רוצות קצת יותר מבגד ים – הן רוצות ערך מוסף (גם אם זה אומר לשלם קצת יותר). לכן, אין זה מפתיע שנשים רבות יוזמות פניה למעצבות בגדי ים, בכדי להתעניין אודות תפירת בגד ים בהזמנה אישית. איך ניתן להסביר את הביקוש הגבוה להזמנת בגדי ים בעיצוב אישי?

 

ב"פרופשנס", אנחנו לא מלמדים אותך רק לעצב בגדי ים, אלא גם לתפור אותם. המשמעות היא שלא תצטרכי לעבוד בצמוד לתופרת או להיות תלויה במפעל חיצוני. אנו נלמד אותך את הכל – מא' ועד ת', כאשר הדבר היחיד שאת צריכה להגיע איתו ליום הראשון של הקורס (ולהמשיך להגיע איתו לכל אחד מ-17 המפגשים) – תשוקה! 

סיימת את הקורס בהצלחה? עצבי בגדי ים בהזמנה אישית!

התפירה הידנית מוערכת ע"י הלקוחות, והביקוש לבגדי ים בעיצוב ותפירה אישית גבוה מאד! בעידן שבו ניתן להשיג "הכל ובזול" וכמה קליקים, נשים מחפשות את המקורי, המיוחד והאיכותי – כזה שיהיה בו ערך אמיתי ולא רק "בגד לים".

רק עד לפני כמה שנים, מכירת העיצובים הייתה מותנית בהקמת חנות בהשקעה של מאות אלפי שקלים. כיום, מרבית המעצבות מוכרות אונליין, כך שאת לא צריכה יותר מעמוד אינסטגרם בכדי להגיע אל קהל היעד שלך. אז איך זה עובד?

 

"אין לי ניסיון בתפירה. קורס תפירת בגד ים בהזמנה יכול להתאים?"

כן! את – תביאי איתך מוטיבציה ורצון להצליח. אנחנו – נדאג לכל השאר! ניסיון מקדים בעיצוב ובתפירה תמיד עוזר, אך בשום אופן אינו תנאי סף להרשמה לקורס. גם אם מעולם לא התנסית בתפירה ידנית ואינך יודעת לתפעל מכונות – מקומך איתנו. במסגרת הקורס אנו מלמדים תפירה ב-3 מכונות שונות ואת כל סוגי התפרים הנפוצים.  

עד כה היית בנעלי הלקוחה שמזמינה בגד ים, אך כעת את רוצה להיכנס לנעלי המעצבת – לשמח ולהשפיע לטובה על המון נשים? את נמצאת במקום הנכון: ברוכה הבאה אל "פרופשנס"! קורס עיצוב ותפירה בגדי ים, ילמד ויכשיר אותך להיות מעצבת עצמאית. אנו מזמינים אותך לפנות אלינו בכל שאלה, התייעצות וקבלת מידע אודות פתיחת הקורס הקרוב של תפירת בגד ים בהזמנה – 077-5359003