במשך שנים, חברות בגדי הים הגדולות – בארץ ובעולם, הדגישו בפרסומיהן בעיקר את דגמי הביקיני. הפרסום עבד? מסתבר שכן: נשים רבות רכשו והתגאו בבגד הים הביקיני, בעוד בגד הים השלם נחשב לחלופה הפחות אטרקטיבית. בשנים האחרות מסתמנת לה דווקא מגמה הפוכה: יותר ויותר נשים נוטות לבגד הים השלם! איך ניתן להסביר את זה?

 

אנחנו ב"פרופשנס" מזמינים אותך להצטרף לקורס עיצוב ותפירת בגדי ים! הקורס שלנו עשיר מעצים, מלמד ועשיר בתוכן, ולאורכו תזכי להתנסות גם בנישה הספציפית של תפירת בגד ים שלם. אז למי הקורס שלנו בעיקר מיועד?

 

הכוח האדיר שיהיה לך כמעצבת בגדי ים

כמעצבת עצמאית, תוכלי גם את להשפיע, לשמח ולהעצים נשים עם בגדי הים שלך! ב-2021 לא רק בתי האופנה הגדולים הם אלו שקובעים אילו בגדי ים יעוצבו, ישווקו וימכרו בקיץ הבא – מצבעים, דרך גזרות ובדים ועד סוג בגד הים (ביקיני או שלם), אלא גם מעצבות צעירות שמבססות את עיקר פעילותן ברשתות החברתיות. 

כשם שאת רוצה להצליח ולהגיע ללקוחות, כך גם הלקוחות כמהות למעצבות חדשות וצעירות! לאחר שתלמדי קורס תפירת בגד ים שלם, ביקיני, גוזיות, תחתונים בגזרה שונה ועוד תוכלי לפרסם ולמכור את שלל עיצוביך. אם את שואלת את עצמך מדוע שנשים יבחרו בעיצוביך ולא בבגדי ים של המותגים הגדולים, הנה התשובה: המון נשים מעדיפות את עיצובי הבוטיק בעבודת יד, ולא את בגדי הים המיוצרים במפעלים בכמויות אדירות.

שלא כמו בעבר, מכירת בגדי ים אינה מותנית בפתיחת חנות בהשקעה כספית גדולה, אלא שמרבית המעצבות – הצעירות והוותיקות, מוכרות את בגדי הים שהן מעצבות ותופרות מהבית, דרך הרשתות החברתיות. 

"כמה זמן אורך קורס תפירת בגד ים שלם?"

הקורס שלנו מתמקד במספר נושאים, לרבות תפירת בגדי ים שלמים. הקורס שלנו יעשיר אותך, ירחיב את אופקיך, יעניק לך השראה ואת הכלים שיאפשרו לך לפעול כמעצבת עצמאית! שני העקרונות שהנחו אותנו עם בניית עם הקורס:  

 

קורס עיצוב ותפירת בגד הים של "פרופשנס" נפרס על פני 17 מפגשים בלבד! עם סיום ההכשרה, תוכלי לצאת לדרך חדשה כמעצבת בגדי ים. תפירה, תדמיתנות, פיתוח בסיסים, היכרות עם גזרות, איפיון בדים ועוד – את כל אלו תלמדי בקורס שלנו. לפרטים נוספים, את מוזמנת לפנות אלינו כעת – 077-5359003