הילדים מחכים בכל השנה לחופש הגדול, אך הוריהם מעט חוששים ממנו (ואם לומר את האמת, גם בצדק). היעדר המסגרת מוביל לחוסר מעש, טשטוש גבולות, שעמום ובזבוז זמן יקר על צפייה במסכים ודיבור בטלפון. לשמחתכם, ההורים, ניתן להפוך את החופש הגדול לחופש מעצים, מלמד ומעשיר! 

בחופשת הקיץ, אנו פותחים שני מחזורים של קורס עיצוב אופנה לילדים! ילדתכם חובבת אופנה, עוקבת אחר המעצבים והמשפיענות וכבר הצהירה שהיא רוצה להיות מעצבת כשתהיה גדולה? הקורס שלנו יחשוף אותה לעולם עיצוב האופנה, יעניק לכם כלים מעשיים ויאפשר לה להתנסות בתפירה והכנת פרויקטים אישים!

איך בנוי קורס עיצוב אופנה לילדים?

מצד אחד, מטרתנו היא להעשיר וללמד את ילדתכם, ולהעניק לחופש הגדול שלה ערך משמעותי. מצד שני, אנחנו מכירים בכך שבחופש הבנות רוצות גם קצת לנוח וליהנות מאפס מחויבויות ומסגרת. ולכן, כשבנינו את הקורס התחשבנו ברצונות שלכם, ההורים, אך גם באלה של הבנות. אם כן, איך הקורס שלנו בנוי?

 

"מה אתם מלמדים בקורס עיצוב האופנה?"

כשגיבשנו את מבנה הקורס, גם אנחנו הופתענו כמה אנחנו יכולים ללמד ב-12 מפגשים בלבד! חשוב לנו להדגיש כי הקורס שלנו אינו "קורס העשרה" שנותן טעימה קטנה, אלא קורס עיוני-מעשי של ממש המותאם בתכניו ובמבנהו לנערות. התכנים שאנחנו מלמדים בעלי ערך רב, ויאפשרו לכל נערה בעלת חוש ותשוקה לאופנה, להתנסות ולעשות את צעדיה הראשונים בתחום. אנו מודעים לכך שלאחר שנת לימודים עמוסה, הבנות רוצות להתעסק יותר בעשייה ופחות בתכנים עיוניים. מסיבה זו, כל התכנים שאנו מעבירים נתמכים בהתנסות ובעשייה המקדשות את היצירה! בין התכנים שאנחנו מלמדים בקורס:

 

"כמה בנות לומדות בקורס עיצוב האופנה לנערות?"

מאחר ואנו פותחים רק שני מחזורים בחופשת הקיץ – בחודשים יולי ואוגוסט, הביקוש מאד גבוה. עם זאת, החלטנו שלא להתפשר על חווית לימוד מושלמת לבנות. אנו שמחים לספר כי כיתות הלימוד שלנו קטנות, כאשר אווירת הלמידה אישית ואינטימית. פורמט למידה זה מאפשר לצוות המרצים שלנו להגיע לכל נערה, לכוון ולדייק אותה, להעצים ולחזק אותה. 

לפרטים נוספים והרשמה לקורס עיצוב אופנה לילדים, אתם מוזמנים לפנות אלינו כעת! במידה ולילדתכם ישנן שאלות שהיא רוצה לשאול אותנו, אל תהססו – 077-5359003