רגע לפני שנשיב לך על השאלה איך תופרים בגד ים, נציג בפניך 2 עובדות: עובדה אחת היא שהלקוחות הישראליות מעריכות מאד איכות. זו הסיבה שרובן רוכשות את בגדי הים שלהן ממעצבות שלא מתפשרות על בדים איכותיים ותפירה ידנית. עובדה נוספת היא שלמרבית הישראליות יש יותר מבגד ים אחד (ואם לדייק: בארון הבגדים שלהן מאוחסנים המון בגדי ים!). איך ניתן להסביר את זה?

 

את רוצה ללמוד איך תופרים בגד ים? ברוכה הבאה ל"פרופשנס!". אנחנו מזמינים אותך להיסחף ב"גל ההצלחה" ולהצטרף לקורס של 17 מפגשים מלמדים, מעשירים וחווייתיים. שלא כמו בחופי הים העמוסים, הקורס שלנו אינטימי וקטן וכולל מספר מצומצם של משתתפות בכדי להבטיח תהליך לימוד אפקטיבי.

"ישנם סרטונים שמסבירים אך לתפור בגד ים. למה להירשם לקורס?"

אנחנו מודעים לכך שישנם סרטוני הדרכה לתפירת בגד ים. עם זאת, סרטוני הדרכה (גם אלו המושקעים ושל היוטיובריות המוערכות), לא יכולים להתחרות עם הקורס שלנו הנשען על חווית לימוד אישית ומעשית. בגדול, תוכלי ללמוד איך תופרים בגדי ים מצפייה בסרטונים. עם זאת, אל תצפי להגיע לרמות גבוהות של דיוק, אסתטיקה ומקצועיות (לא בגלל שאינך כשרונית, אלא משום שהיכולת להעביר ידע מקצועי-מעשי בסרטון, מוגבלת).

הקורס שלנו יפגיש אותך עם כל הנושאים החשובים ביותר בעולם הגדול הזה שנקרא "עיצוב בגדי ים". אנו מלמדים סוגי תפירה ותפרים, תדמיתנות, פיתוח בסיסים, סוגי כל התחתונים והחזיות, אפיון בדים ובשיא – מלווים אותך בהכנת פרויקטים אישיים.

למדת איך תופרים בגד ים – מה קורה מכאן והלאה?

ישנן בנות שבוחרות להירשם לקורס מתוך רצון לטפח תחביב, ליהנות מעשייה ויצירה ולעשות משהו בשביל הנפש. עם זאת, מרבית הנרשמות מגיעות לקורס במטרה ברורה: "אני רוצה לפתח מותג מצליח!". ואכן, ביום שאחרי הקורס, תוכלי לצאת לדרך עצמאית. הקורס שלנו נפרס על פני 17 מפגשים בלבד, כך שתוך זמן קצר תוכלי לרכוש את כל הידע הנחוץ לך בכדי להפוך ל"דבר החם הבא" בחופי ישראל. 

כלקוחה בעצמך, לבטח גם את מודעת לפוטנציאל הכלכלי האדיר שיש בבגדי ים. המעצבות הפרטיות והמותגים הגדולים, מוכרים בגדי ים (שלמים או בקיני) במאות שקלים. הקורס שלנו הוא נקודת הפתיחה בשבילך להגשים את ייעודך – האישי והמקצועי, ולהשפיע לטובה עם עיצוביך. את הידע שתרכשי בקורס תוכלי ליישם בכל שלב, בכל סטטוס (שכירה או עצמאית) ומכל מקום בעולם. הודות לרשתות החברתיות פערי המרחק הצטמצמו משמעותית, כך שתוכלי לעצב ולייצר בארץ, ולמכור את עיצוביך גם ללקוחות בחו"ל.

את רוצה ללמוד איך תופרים בגד ים? הירשמי לקורס עיצוב בגדי הים שלנו ב"פרופשנס"! לפרטים נוספים, את מוזמנת לפנות אלינו כעת – 077-5359003