אם יצא לכם פעם להיות בחנות בדים, לבטח התרגשתם ועיניכם נפערו לנוכח השפע האדיר: צבעים, טקסטורות ושלל עיצובים מרהיבים! לצד אלו ש"רק" נהנים מהתוצר המוגמר, ישנם גם אלו שרוצים להעמיק ולהכיר את "מאחורי הקלעים" של הבדים. אז מה דעתכם ללמוד עיצוב טקסטיל – מעבודה עם צבעי פיגמנט ועד דפוס רשת? 

קורס עיצוב טקסטיל ב"פרופשנס" מתאים למי שיש תשוקה אדירה לבדים, טקסטורות והדפסות, ומי שרוצה לעסוק בתחום – כשכיר או עצמאי, כאמן או כסוחר. בנוסף, הקורס מתאים גם למעצבות ומעצבי אופנה פעילים שרוצים להכיר לעומק את הבדים איתם הם עובדים על בסיס יומי.

אז מה אנחנו מלמדים במסגרת קורס עיצוב הטקסטיל?

הקורס שאנו מציעים אמנם קצר, אך גדוש בתוכן! בין הנושאים בהם ניגע ונעמיק במסגרת הקורס:

 

אז מה זה אומר בכלל לעצב טקסטיל?

לעתים, ישנו בלבול בין עיצוב אופנה וטקסטיל. חשוב להדגיש כי מדובר על שתי נישות עיצוב שונות לחלוטין. בעוד עיצוב האופנה מתמקד בעיצוב הפריטים – מבגדי ים ועד שמלות ערב, עיצוב הטקסטיל מתמקד ביצירת הבדים עצמם. מעצבי הטקסטיל הם אלו שמספקים למעצבי האופנה את "חומר הגלם" ההכרחי ליצירותיהם. ולכן, מעצב אופנה לדוגמא שמחפש בד ליצירה שלו, יגיע לחנות בדים או למעצב בדים פרטי. 

ישנו קשר ישיר בין בד פריט האופנה ובין איכותו ושביעות הרצון ממנו. כשמכירים בחשיבותו של הבד והשפעתו על התוצר המוגמר, גם מבינים כמה חשוב ללמוד לעצב טקסטיל. בקורס עיצוב הטקסטיל אנו לא מתעמקים רק בפן החזותי-אסתטי של הבד, אלא גם בתכונותיהם של הבדים, איך משדכים בין פריט מסוים לבד ספציפי וכן הלאה.  

"כמה סטודנטים לומדים בקורס עיצוב טקסטיל?"

זו שאלה שאנו נשאלים ע"י המון מתעניינים ואנחנו שמחים להשיב עליה. ב"פרופשנס", אנחנו מאמינים בתהליך לימוד אישי וחוויתי. מסיבה זו, בחרנו ללמד את הקורס בכיתות קטנות עם מספר מצומצם של סטודנטים. מטרתנו היא לבסס את התנאים המושלמים ללמידה מעצימה וחווייתית לכל אחד מתלמידנו! 

"אין לי כל ניסיון בעיצוב או בטקסטיל. הקורס יכול להתאים לי?"

התשובה היא שכן! ההרשמה לקורס אינה מותנית בהכשרות קודמות או בניסיון מקצועי בתחום. אנחנו מלמדים את עולם הטקסטיל מאפס, ומאפשרים לכל אחד ואחת שנמשכים לעולם הזה – להגיע וללמוד אותו. עם סיום הקורס, תחזיקו ב"ארגז כלים" מקצועי שיאפשר לכם לעסוק בתחום – כיוצרים או כסוחרים. 

קורס עיצוב טקסטיל ב"פרופשנס" כולל 5 מפגשים בלבד, ומועבר בשתי מתכונות – ערב ובוקר, לבחירתכם. לפרטים נוספים, ייעוץ לימודי ושאלות נוספות, ניתן לפנות אלינו כעת – 077-5359003