את, שחולמת אופנה – בלילות אך גם בימים, יודעת כי לצד הפריטים היום-יומיים שנלבשים מספר רב של פעמים, ישנם גם פריטים חד פעמיים. למרות שלובשים אותם רק פעם אחת, הערך שלהם רב והמקום הרגשי שהם מקבלים, אדיר. אנחנו מדברים כמובן על שמלות ערב, אותן לובשות נערות ונשים באירועים פרטיים ועסקיים חגיגיים – מנשף הסיום בכיתה י"ב, דרך טקס קבלת התואר ראשון ועד אירוע החתונה המרגש. קורס תפירה לשמלות ערב של "פרופשנס", יכשיר אותך לעצב את השמלות החשובות ביותר בחייה של כל אישה!

במסגרת הקורס, נלמד אותך את סודות המקצוע, שיטות העבודה הייחודיות, המסע שיש לעבור עם כל לקוחה וזו רק טעימה קטנה! מדלתות בית הספר תצאי עם הידע המקצועי הרלוונטי, ובעיקר – עם ביטחון עצמי ותשוקה אדירה להתחיל להשפיע ולהעצים נשים עם עיצוביך! אז מה אנחנו מלמדים ולמי הקורס מתאים?

מה אנחנו מלמדים בקורס עיצוב ותפירת שמלות הערב?

אחרי שנה שלא היו לשמלות הערב תכלית משום שלא נחגגו אירועים, הן חוזרות ובגדול! את לא יכולה לחכות לאחל ללקוחותיך "ערב טוב"? גם אנחנו! עד שזה יקרה, אנו שמחים להעניק לך טעימה מהתכנים שאת צפויה ללמוד במסגרת הקורס:

 

האם קורס תפירה לשמלות ערב מתאים לך?

עיצוב שמלות הערב הינו נישה ייחודית וסופר ספציפית שיש ללמוד לעומק – מאיתור הצורך של הלקוחה ועד שיטות החריזה היעילות והאיכותיות. ועל כן, במידה ואת שואפת להיכנס לעולם שמלות הערב, הקורס מתאים לך ויכשיר אותך לעצב, לתפור ולשמח בעיצוביך. 

חשוב להדגיש: קורס עיצוב ותפירת שמלות הערב, מיועד לאנשים עם ניסיון קודם בתפירה, הקורס לא מלמד את יסודות התפירה מאפס, ועל כן מתאים לאנשים שכבר דוברים את "שפת האופנה", גם אם ברמה בסיסית. ועל כן, במידה ואין לך כל ניסיון בתפירה ובעיצוב, אנו ממליצים לך תחילה ללמוד את קורס האופנה המעשית או לקחת קורס תפירה בסיסי. 

"בתוך כמה זמן אדע לעצב שמלת כלה?"

מטרתנו היא להכשיר אותך בצורה המקצועית, היסודית והמקיפה ביותר! ועל כן, בנינו סילבוס עשיר, מעניין ומלמד, כאשר כל פרט בו חיוני להרכבת השלם – הפיכתך למעצבת שמלות ערב! הקורס כולל 34 מפגשים, הנפרסים על פני תשעה חודשים. לבחירתך, הקורס מועבר במתכונת בוקר או ערב, כך שתוכלי לבחור את משבצת הזמן האידאלית בעבורך להתפתח, ללמוד ולעשות את הצעד הבא בקריירה. 

הניסיון המקצועי, שיטות העבודה היעילות וצוות המרצים המקצועי – כל אלו הופכים את קורס תפירה לשמלות ערב של "פרופשנס" לייחודי ובעל ערך! לפרטים נוספים אודות פתיחת הקורס הקרוב, שאלות מקצועיות או ייעוץ לימודי, אל תהססי לפנות אלינו – 077-5359003