אנחנו מנחשים שאם הגעת עד כאן, את מתעניינת בלימודי עיצוב אופנה. אם כבר יצא לך להשוות בין בתי הספר, לבטח שמת לב כי מוצעות שתי תוכניות לימוד: עיצוב אופנה ולימודי עיצוב אופנה מעשית. באופן טבעי, סביר כי הבליחה לראשך השאלה מה ההבדל (אם בכלל) בין שתי התוכניות. אנחנו ב"פרופשנס" שמחים להשיב לך על שאלתך, ומאמינים כי התשובה תסייע לך לבחור את מסגרת הלימוד הנכונה לך ביותר!

קורס לימודי עיצוב אופנה מעשית – למה הכוונה?

ישנם המון תחומים הנלמדים בצורה עיונית בלבד, כאשר הלימוד העיוני נשען בעיקר על הרצאות פרונטליות וקריאת מאמרים. האם כל תחום ניתן ללמד וללמוד בשיטה עיונית בלבד? התשובה היא כמובן שלא. בלימודי עיצוב אופנה למשל, מוענקת לפן המעשי חשיבות אדירה. אין כל אפשרות לרכוש מיומנות של תפירה, חריזה, תדמיתנות ועיצוב, כאשר תהליך הלימוד מבוסס כולו על תוכנית לימוד עיונית. ובכל זאת, ישנם בתי ספר המבססים את הלימודים בעיקר על הסברים ודוגמאות, ופחות על עשייה שתכליתה התנסות ולמידה.

ב"פרופשנס", אנחנו מאמינים כי למידה אפקטיבית, מהנה ובעלת ערך, מותנית ביותר התנסות ובפחות "דיבורים". לתפישתנו, מה שהופך סטודנטיות למעצבות היא הפרקטיקה, ועליה אנו לא מתפשרים. אנו מעודדים אותך לאייר את עיצוביך, לחוש בדים ולהתנסות בתפירה. חשוב להדגיש כי גם לפן העיוני ישנו ערך והוא מקבל אצלנו התייחסות. עם זאת, הוא אינו בא על חשבון התרגול. 

בחני את עצמך: האם קורס עיצוב אופנה מתאים לך?

כעת, כשאת יודעת מהי משמעותו של עיצוב אופנה מעשית, נותר לך רק דבר אחד: להבין האם הרשמה לקורס שכזה יכולה להתאים לך. באמצעות מענה על מספר שאלות מנחות, תוכלי להעריך את מידת התאמתך לתכנים, לדרישות ולמטרות הקורס. במידה ותשובתך לשאלות הבאות חיובית, הקורס שלנו יכול להתאים לך:

 

היקף השעות ואורך הקורס – מה חשוב לדעת?

ב"פרופשנס" חשוב לנו להעניק לך חווית לימוד מעצימה, מהנה ומלמדת! ועל כן, אנו מתחייבים בפניך על מספר דברים מהותיים:

 

עיצוב אופנה מעשית נלמד אצלנו בהיקף של 34 מפגשים, הנפרסים על פני תשעה חודשים. בהתאם לאילוצי הזמנים והעדפה אישית, תוכלי לבחור בקורס בוקר או ערב. אנחנו לא יכולים לחכות לחלוק איתך את הידע והתשוקה המשותפת שלנו לאופנה! לפרטים נוספים, ייעוץ לימודי או הרשמה לקורס הבא שנפתח, את מוזמנת לפנות אלינו כעת – 077-5359003