הורים יקרים, בואו נצא למסע קטנטן במנהרת הזמן לחופשת הקיץ 2020: למרות שאיננו מכירים אתכם, אנו משוכנעים כי שמעתם יותר מדי פעמים מילדתכם את התלונות "משעמם לי", "מה עושים היום?", "החופש עבר בלי שלמדתי כלום". אנחנו צודקים? החופש הגדול כשמו כן הוא – גדול, ומבלי שנערכים לקראתו עם "תוכנית עבודה" מפורטת לכל אחד מהילדים, עלולים להעביר אותו בעיקר בחוסר מעש.

אז לצד החופשות המשפחתיות, הבילויים עם החברים, ביצוע מטלות מבית הספר ואפילו מנוחה (בכל זאת, חופש), חשוב להעשיר את הילדים בתכנים מלמדים. אנחנו "פרופשנס" מאושרים להעביר את הידע שלנו לדור העתיד – נערות שמגלות תשוקה לאופנה וחולמות להיות מעצבות, עם קורס עיצוב אופנה לילדים!

לקנות בגדים? OUT! לעצב בגדים? IN!

המון הורים מפנקים את הילדות בחופש הגדול עם בגדים חדשים: כמתנה על התעודה היפה, כמתנת קיץ לחופשה ולעתים – ההתחדשות בפריטים החדשים נובעת מצורך פונקציונאלי. איך שלא יהיה, ניתן להפוך את חווית ההתחדשות בבגדים למשמעותית ומרגשת הרבה יותר. במקום לרכוש בגדים (שזה הרי מה שעשיתם בכל חופשת קיץ), הבנות יוכלו לעצב בעצמן פריט חדש שהן יבחרו! 

קורס התפירה שלנו מעצים את הבנות, ומוכיח להן כי אין חלום בלתי אפשרי (גם כשהוא נראה רחוק, לא מושג ושל "בחורות גדולות"). תוך זמן קצר, הבנות יתמצאו בטכניקות תפירה, יבינו בגזרות ויכירו בדים, וכך יוכלו לעצב לעצמן את פריט החלומות שלהן! אנו מאמינים בחופש יצירתי מלא וטיפוחו, ומעודדים כל ילדה בחוג לבטא עצמה עיצובית-יצירתית. 

"ילדתי תדע לתפור אחרי קורס עיצוב אופנה לילדים?"

התשובה היא שכן. הקורס שלנו הינו קורס מעשי, כך שהילדות יזכו להתנסות בתפירה ב-3 סוגים שונים של מכונות! שאיפתנו היא להעביר כמה שיותר ידע בכמה שפחות זמן, כך שהעשייה של הילדות תוכל להמשיך גם מחוץ לקורס. אנו מעניקים תמיכה מקצועית מלאה לכל ילדה, מעבירים את הקורס בכיתות קטנות ולא מתפשרים על איכות הציוד וההוראה. הקורס שלנו יספק חוויה מדהימה לילדתכם, יפגיש אותה עם עולמות העיצוב והאופנה, ובעיקר –  יעצים את תשוקתה לתחום ויעודד אותה להמשיך ללמוד וליצור.

עיצוב אופנה לילדים – הפרטים הטכניים שחשוב לדעת

ילדתכם עובדת ומתנדבת וגם צפויה לכם חופשה משפחתית? לפניכם, כל הפרטים הטכניים החשובים על קורס עיצוב האופנה לנערות:

 

היתרונות של מבנה קורס העיצוב לנערות: 

 

חופש גדול הוא חופש בו לומדים, מתפתחים ומגשימים חלומות! לפרטים נוספים והרשמה לקורס עיצוב אופנה לילדים עם "פרופשנס", התקשרו כעת ונשמח לסייע – 077-5359003