כל פריט – מחולצת T הפשוטה ביותר ועד שמלת ערב מפוארת, נשען על גזרה מסוימת. התפישה כי תופרות הן אך ורק "הזרוע המבצעת" של המעצבים, אינה מדויקת. פעמים רבות אכן תצטרכי לעבוד לפי הנחיותיהם של המעצבים, אך ישנם מקרים (קל וחומר אם תעבדי כעצמאית), בהם יהיה עליך לבחור את סוג הבד וצבעו, התפר המתאים וגם את הגזרה המחמיאה ביותר לפריט. אז מהי הפורמולה לבחירת גזרה מנצחת? לנו יש את התשובה!

איך מוצאים גזרות תפירה מתאימות לפריט?

במסגרת קורס התפירה של "פרופשנס", נפגיש אותך עם העולם המרתק הזה של גזרות התפירה, ונלמד אותך בין היתר איך לעבוד עם גזרות בסיס שונות ואיך משדכים גזרה לפריט. עד אז, אנו שמחים לחלוק איתך מספר פרמטרים, לפיהם ראוי לקבל את ההחלטה בדבר הגזרה:

 

"אלמד בקורס איך להעתיק גזרה מבגד קיים?"

התשובה היא שכן! תלמדי להכין גזרות תפירה לגמרי לבד (מה שנקרא "להכין גזרה מאפס"), אך גם איך להשתמש בגזרה קיימת לטובת יצירת פריט חדש. ומדוע חשוב לדעת את זה? מסיבה פשוטה: כתופרת או כמעצבת-תופרת לעתיד, יתכן כי חלק מלקוחותיך יבקשו שתתפרי בעבורן פריט על סמך פריט שכבר יש ברשותן ("אני ממש אוהבת את הגזרה, ארצה שמלה כזו נוספת מבד וצבע אחרים"). היכולת לדעת איך להעתיק גזרה מפריט קיים, חיונית (אפשר אף לומר כי הכרחית) לכל תופרת. ככל שארגז הכלים שלך יהיה עשיר יותר, כך תוכלי להעניק מענה איכותי ליותר לקוחות.

לפרטים נוספים אודות קורס תפירה ופיתוח גזרות, היכנסי לעמוד של קורס תפירה ופיתוח גזרות ONLINE