אנחנו מנחשים כי אם הגעת עד לכאן, יש לנו לפחות דבר אחד במשותף: התשוקה לתפירה! בעוד משאלתך היא ללמוד תפירה, משאלתנו היא להעביר את הידע שלנו הלאה! כידוע, תפירה מקצועית מותנית בעיקר בשני דברים: ידע בתפעול מכונת תפירה והיכרות עם סוגי התפרים השונים. במסגרת הקורסים שלנו אנו מלמדים לעומק את כל התפרים הנפוצים והשימושים בהם.  

נעים להכיר: סוגי תפרים נפוצים

מאחר וישנם המון סוגים של תפרים, הנטייה הטבעית היא לנסות ולהכתיר תפר ספציפי כ"תפר המומלץ ביותר לשימוש". זהו המקום להדגיש כי אין באמת כזה דבר תפר מומלץ או תפר פחות מומלץ. אז מה כן יש? פריטים שיחמיא להם יותר תפר מסוים על פני תפר אחר. כתופרת ומעצבת לעתיד, חשוב שתדעי ליצור את השידוך בין סוג הפריט וסוג התפר המתאים לו. ואיך תדעי לעשות זאת? בזכות הידע שתרכשי במסגרת הקורס. לפניך, טעימה קטנה של סוגי תפרים הנפוצים:

 

סביר כי מבליחה לראשך כעת השאלה: "מדוע שאלמד את כל סוגי התפרים אם בסופו של דבר נעשה שימוש בכמה תפרים בודדים?". התשובה פשוטה למדי: אנו שואפים ללמד כמה שיותר סוגי תפרים מתוך התפישה כי ידע = כוח. ככל שתכירי יותר תפרים, כך יהיה לך יותר מה להציע בשוק העבודה, ובעיקר – תוכלי להעניק ערך רב יותר ללקוחותיך עם עיצוב ותפירה של פריטים מקוריים יותר.

"אין לי ניסיון בתפירה. הקורס שלכם יוכל להתאים לי?"

התשובה היא שכן! קורס התפירה של "פרופשנס" מתאים לכל מי שרוצה ללמוד "תפירה מאפס". לא נדרש כל ידע מקדים או ניסיון תעסוקתי מסוים. טכניקות תפירה, סוגי תפרים ועבודה עם סוגים שונם של מכונות תפירה – את כל אלו אנו מלמדים במסגרת הקורס החוויתי! הקורס שלנו נפרס על פני 12 מפגשים, כ-3 שעות כל מפגש. 

"ישנה אפשרות ללמוד תפירה אונליין?"

לך – יש חלום ללמוד תפירה! לנו – יש חלום לתפור לך אותו בהתאם לציפיות ולצרכים שלך! אז התשובה היא שכן, ניתן ללמוד תפירה גם אונליין. ב"פרופשנס" זיהינו צורך וביקוש ללמוד תפירה מהבית – בסביבה הנוחה והמוכרת, ובשעות גמישות. אנו מזמינים אותך לבחור את פורמט הלמידה המועדף עליך: לימודים פרונטליים או לימודים מקוונים. במסגרת הקורס אנו מלמדים איך להפעיל מכונת תפירה, מהם סוגי התפרים הנפוצים, הכנת גזרות לתיקים וחצאיות, לקיחת מדידות, תיקוני פריטים ועוד. הא, כן, ורק עוד דבר אחד: עלות הקורס נמוכה ב-80% מהקורס הפרונטלי!

אז מה דעתך לתפור לעצמך חלום ולהגשים את עצמך? אנו מזמינים אותך למסע אופנתי במיוחד שעובר בין גזרות בסיס, שכפולי גזרה והכנת פרויקט. לפרטים נוספים אודות סוגי תפרים הנלמדים בקורס והרשמה, היכנסי לעמוד של קורס תפירה ופיתוח גזרות ONLINE