בהגדרתם, פריטי הלבוש נועדו למלא אחר צורך פונקציונאלי בסיסי: כיסוי הגוף. בפועל, הם עונים על צורך עמוק ומשמעותי הרבה יותר, ובאמצעותם רבים מצליחים להביא את עולמם הפנימי לידי ביטוי. כל אדם מאופיין על פי סגנון ייחודי לו, המעוצב בעיקר ע"י הפריטים אותם הוא לובש. לצד אלו המסופקים מהופעתם, ישנם לא מעטים שרוצים לעשות שינוי הנשען על יצירת סטייל אישי. איך יוצרים אותו?

פרמטרים שיש לקחת בחשבון עם יצירת סטייל אישי

 

פרמטרים נוספים שראוי להתחשב בהם:


"כמעצבת אופנה לעתיד אצטרך להבין בסטייל?"

התשובה היא שכן, אך עם זאת חשוב להדגיש: לא מצופה ממעצבות אופנה להיות סטייליסטיות, שכן מדובר על שני תפקידים שונים לחלוטין. עם זאת, כמעצבת אופנה מצופה ממך להצליח לשדך לכל לקוח גזרות, צבעים ופריטים שיחמיאו לו.

מהו המסר שרוצים להעביר באמצעות הסגנון החדש?

בסופו של דבר, תהליך של יצירת סטילינג אישי אמור לענות על צורך מסוים (במרבית המקרים, הרבה מעבר לצורך של להתלבש יפה או מחמיא). ולכן, כמי שצפויה לעסוק בעיצוב אופנה וכך גם בסטיילינג, חשוב שתשאירי לעצמך בראש כל הזמן את השאלה הבאה: "מהו המסר שאני רוצה להעביר באמצעות הסטייל החדש?". 

כל לוק (מחולצת T וג'ינס ועד חליפת שני חלקים) מעביר מסר סופר מסוים. נסי להבין עם הלקוח שלך מהו המסר שחשוב להעביר עם הלוק החדש: לשדר רשמיות וסמכותיות, "להקליל" את ההופעה הנוכחית, ליצור מראה אלגנטי אך נגיש וכן הלאה. השאלה המנחה הזו תאפשר לך לקבל החלטות מקצועיות מדויקות עבור הלקוח, ולהעביר אותו בתהליך מעצים שבשיאו ייהנה מסטייל מחמיא ונכון.

מעוניינת לקחת חלק בעולם האופנה וליצור סטייל אישי בעצמך?  אנו מזמינים אותך להירשם לקורס קורס תפירה ופיתוח גזרות ONLINE, למידע אודות הקורס לחצי על הלינק.