רוצה להיות מעצבת עצמאית? או להתפתח בתור שכירה בבית אופנה גדול? תמיד ידעת שתהיי מעצבת שמלות כלה וערב? החלטת עכשיו לשנות כיוון מקצועי בחיים? יש לך רעב ורצון עז להצליח בתחום? את במקום הנכון! עם קורס תפירת שמלות ערב בתל אביב – שיאפשר לך להשתלב במהירות בעולם האופנה בארץ, או בחו"ל!

קורס שנותן לך את כל הכלים להפוך למעצבת מצליחה בתחוםקורס תפירת שמלות ערב בתל אביב

ללמוד איך לתפור שמלות כלה וערב זה לא מספיק כדי להצליח בתחום. אנחנו מקפידים לתת לך את כל הכלים מ – א' ועד – ת', כדי שתוכלי להיות עצמאית בשטח ומצליחה בזכות עצמך. אחרי הקורס תדעי:

כל הסיבות להצטרף לקורס תפירת שמלות כלה וערב בתל אביב

אנחנו מקפידים להעניק לסטודנטים שלנו את מיטב הכלים, שיאפשרו לכם להשתלב בתעשייה בתור מעצבים עצמאיים או שכירים, כמו תפירה, תדמיתנות, דיגום חופשי, בניית קולקציה ועוד. המורים בקורס מגיעים מבתי האופנה הנחשבים ביותר בארץ ובחו"ל כמו הסטודיו ויוי בלאיש וליהי הוד, ועוד רבים וטובים. כך שאתם לא רק לומדים שיטות וכלים, אלא לומדים מהטובים ביותר שאפשר למצוא. אתם מסיימים את הקורס עם תעודה מוכרת על ידי משרד הכלכלה והעבודה, מוכרת לצורך פיקדון לחיילים משוחררים ומוערכת על ידי תעשיית האופנה בישראל, המכירה ביתרונות הקורס. בסוף הלימודים תוכלו להשתתף בהפקת אופנה מושקעת עם קולקציית הגמר שלכם, בשיתוף צלמי אופנה, דוגמניות, סטייליסטיות, מאפרים ומעצבי שיער. צילומי האופנה יכנסו לתיק העבודות שלכם.

קורס מבית טוב

קורס תפירת שמלות ערב בתל אביב נפתח לאחר שנים של ניסיון בעולם האופנה, כדי לספק בסיס איתן, יציב ומלא, לספק חממה למעצבים צעירים, המעוניינים ללמוד וליצור בסביבה מפרה ותומכת, מחוברת לעולם האופנה העדכני.

קבוצות קטנות, יחס אישי, מרצים מהשורה הראשונה וליווי עסקי, כל אלה במסגרת סביבה נוחה וביתית, מהווה בסיס אידיאלי לשיטת לימוד ייחודית, המכוונת לספק לכם מקפצה אפקטיבית להגשמת החלום שלכם באופן מקצועי, קל ומהיר, עם סיכוי גבוה להצלחה. 

לסיכום

קורס תפירת שמלות ערב בתל אביב של פרופסשנס – Profashions מיועד לתת לך לא רק את כל הכלים הפרקטיים ביותר לעיצוב שמלות ערב, אלא גם את הדחיפה המקצועית והעסקית שתעזור לך להגיע הכי רחוק שאת יכולה. נשאר לך רק להחליט שאת נרשמת – אנחנו מחכים לך כאן, עם כל מה שצריך כדי לעזור לך לפרוץ!