שמלת כלה היא אחד האלמנטים החשובים ביותר, אם לא החשוב ביותר בחתונה. היא צריכה להיות מרשימה, ייצוגית, יפה ומלכותית ובעיקר – להחמיא לכלה ולהתאים לטעם האישי שלה.

אבל היא גם צריכה להתאים לתקציב של האירוע. לכן, נשים רבות, מחפשות דרכים יצירתיות לקבל את שמלת החלומות שלהן בלי להתפשר, גם אם זה אומר לתפור שמלת כלה לבד.

אז האם זה בכלל ריאלי וכמה זה יכול לעלות?

כמה יעלה לך לתפור שמלת כלה לבד?גורמים משפיעים על מחיר שמלת כלה

אפשר לקנות שמלת כלה בהתאמה אישית אצל מעצבת נודעת, או אצל תופרת, לפי דוגמה.

אבל טווח המחירים הוא רחב מאוד. הוא יכול לנוע בין מאות שקלים לשמלה ועד עשרות אלפי שקלים לשמלת כלה אחת. אז מה משפיע על המחיר?

בהתחשב בכל הנתונים הללו, שמלת כלה מוכנה תעלה כמה אלפי שקלים במקרה הטוב, אבל יש עוד אלטרנטיבה.

מה צריך כדי לתפור שמלת כלה לבד?

כדי לתפור שמלת כלה לבד, תצטרכי לתכנן ולעצב את שמלת החלומות שלך, לקנות בדים מתאימים ולבצע את עבודת התפירה בעצמך. זה כמובן אפשרי – אם יש לך את הידע והכלים המתאימים. קורס שמלות כלה וערב של פרופשנס – Profashions נותן לך בדיוק את הכלים האלה ועוד הרבה יותר!

במקרה כזה, תצטרכי לשלם רק על הבדים, שיכולים לעלות כמה מאות שקלים או קצת יותר, כדי ליצור שמלת כלה משלך, בעיצוב עצמי, בהתאמה מושלמת לטעם האישי שלך ובמחיר מדהים. עוד אפשרות היא לקחת דוגמה של שמלת כלה שמצאה חן בעינייך וללכת איתה לתופרת. במקרה כזה, מחיר התפירה בלבד יעמוד על כמה אלפי שקלים, בהתאם לרמת המורכבות של התפירה. אבל על המחיר הזה צריך להוסיף גם את עלויות הבדים.

לסיכום 

בין אם תבחרי לתפור שמלת כלה בעצמך או בעזרת תופרת, זו האפשרות הזולה ביותר לקבל שמלת כלה ייחודית משלך – ולא בהשכרה. אם גם את רוצה להכיר את העולם המדהים של עיצוב שמלות כלה, להיות מסוגלת לתפור לעצמך שמלות כלה וערב, כמו שאת אוהבת בדיוק ולשלם רק על הבדים, קורס שמלות כלה וערב של פרופשנס – Profashions – הוא המקום בשבילך!

השאירי לנו פרטים לקבלת מידע נוסף!