לכל אחד יש תחביב – משהו שהוא אוהב ומתרגש ממנו. אם אצלכם זה אופנה – להתלבש ולהלביש, אם אתם יודעים בדיוק איזה סגנון אתם אוהבים אבל לא תמיד מוצאים את זה בחנויות, אם אתם מצליחים לדמיין בגדים מדהימים, אבל לא יודעים איך ליצור אותם, אם אתם רוצים לעסוק בתחום שהוא גם יצירתי, גם מספק, גם מתגמל וגם מעשי – קורס עיצוב אופנה של פרופשנס הוא בדיוק מה שאתם מחפשים.

קורס עיצוב אופנה – למי זה מתאים?מה תלמדו בקורס אופנה והאם זה יכול לסייע לכם בתחילת העבודה?

לימודי עיצוב אופנה הם המקום הנכון למי שרוצה לעצב ולתפור בגדים – כמו המעצבים הגדולים. לכל מי שרוצה לדעת איך הופכים את הדגם שאתם מדמיינים בראש, לבגד מוחשי שאפשר ללבוש. לכל מי שרוצה להתפרנס מעיצוב אופנה, לחדד כישורים ולפתח את היצירתיות!

מה לומדים בקורס?

הכלים והידע הנרכשים בקורס, מאפשרים להפוך רעיונות והשראה – לקולקציה של ממש:

בקורס אופנה של פרופשנס תרכשו גם כלים שיעזרו לכם להפוך לבעלי מקצוע בתחום האופנה:

קורס אופנה של פרופשנס – המרכז הרב תחומי לאופנה מעשית

קורס עיצוב אופנה של פרופשנס הוא ייחודי בזכות הדגש על הכלים המעשיים שיאפשרו לכם לעסוק במקצוע החלומות שלכם, להגשים את החזון שלכם ואפילו ללמוד איך להקים עסק מקצועי בתחום. צוות המורים שלנו נבחר בקפידה, על בסיס רמה מקצועית גבוהה, שנים של ניסיון והצלחה בתחום האופנה, תוך מתן תשומת לב אישית מקסימלית לכל הסטודנטים, בהתאם לצרכים האישיים.

הקורס נלמד בקבוצות קטנות, כדי לאפשר לכם לקבל יחס אישי ולהבטיח שתצליחו ליישם באופן מיטבי את הכלים שתלמדו, וגם כדי לוודא שתקבלו חווית הצלחה במסגרת התנסות מעשית מקיפה ורצינית. בנוסף, כדי שבאמת יהיו ברשותכם כל הכלים להצליח, אתם מקבלים מאיתנו גם מערכת תפירה אישית, מקצועית ואיכותית, שתשרת אתכם היטב לכל אורך הקורס וגם אחריו.

לסיכום

קורס עיצוב אופנה של פרופשנס – Profashions הוא הקורס המקיף והמקצועי ביותר לעיצוב אופנה, המציע את כל הכלים והידע הדרושים, כדי ליצור בעצמכם קולקציית אופנה מקצועית ואיכותית, בהתאם לחזון האישי שלכם. אבל גם כלים המאפשרים לכם ללמוד כיצד להקים עסק בתחום האופנה ולעבוד בתחום באופן מקצועי. אם גם אתם חולמים וחושבים אופנה – דברו איתנו!