עולם האופנה הצנועה הולך ומתפתח. זה כבר כמה שנים שהוא עומד בלב המיינסטרים בעולם וצובר לו קהלי לקוחות, שמבינות את היתרונות ומבקשות לקחת חלק במראה ובהרגשה של לבוש צנוע.  כתוצאה, מעצבות אופנה דתיות, המציעות ללקוחותיהן ביגוד צנוע, אופנתי, עכשווי, מרגש וייחודי, פורצות לתודעה, צוברות קהלים נאמנים ונהנות מהצלחה חסרת תקדים.

קורס טקסטיל לדתיות של פרופשנס – המרכז הרב תחומי לאופנה מעשית – מאפשר לך להכיר את מאחורי הקלעים של עולם עיצוב האופנה ולדעת כיצד לעצב את חומרי הגלם המושלמים ליצירת בגדים שאת אוהבת.

עיצוב טקסטיל – מה זה בדיוק?לימודי טקסטיל לדתיות

קורס עיצוב טקסטיל והדפסה של פרופשנס – המרכז הרב תחומי לאופנה מעשית – מיועד למי שרוצות ללמוד איך לעצב בדים ולייחד אותם באמצעות הדפסים, צבע, שינוי טקסטורה ועוד. במהלך הקורס תלמדי כיצד לאפיין סוגי בדים שונים, כיצד להשתמש בסוגים שונים של הדפסים כמו דפוס משי, דפוס דיגיטלי, דפוס חותמות, דפוס סובלימציה, צביעת בדים ועוד.

תוכלי לזהות את מרכיבי הבדים שאיתם את עובדת ואף לעבד בד פשוט וזול כדי להפוך אותו לבד ייחודי ויוקרתי. הכלים הנלמדים בקורס ניתנים ליישום גם בבית והם יאפשרו לך לפתח מיומנויות ויכולת לעצב בדים ייחודיים, איתם תוכלי לעצב בגדים במגוון טכניקות מקצועיות.

מה לומדים בקורס עיצוב טקסטיל לדתיות?

אפיון בדים – תלמדי להכיר את סוגי הבדים השונים, מאילו חומרים הם עשויים, מה ההבדל בין סריג לאריג וכיצד יש להתייחס לכל סוג של בד כדי להוציא ממנו את המקסימום.

לסיכום

קורס עיצוב טקסטיל לדתיות של פרופשנס מאפשר לך ללמוד מהטובים ביותר כדי להפוך ליוצרת, ומעניק לך את היכולת לעצב חומרי גלם מופלאים, מהם תוכלי ליצור בגדים, יצירות אמנות, או להשתלב בעולם עיצוב הבדים המסחרי. למידע נוסף – דברי איתנו!