מחוברת מהבטן לתחום האופנה? יש לך בראש דגמים מדהימים שאת רוצה ליצור ולא יודעת איך? רוצה להשתלב בתחום המסחרי של עיצוב שמלות כלה וערב עבור לקוחות ולדעת בדיוק איך להתאים לכל לקוחה את השמלה המושלמת? את במקום הנכון! קורס תפירת שמלות כלה וערב במרכז, של פרופשנס, מעניק לך את הכלים והטכניקות שאת צריכה להכיר כדי לעצב שמלות מרהיבות לפי החזון הסטייל האישי שלך!

מה לומדים בקורס תפירת שמלות ערב במרכז?קורס תפירת שמלות ערב במרכז

מה תקבלי אחרי הקורס?

בסיום הקורס תוכלי לעצב בעצמך שמלות כלה וערב ללקוחות משלמים. תדעי איך לספק עיצובים מדויקים, איכותיים ואטרקטיביים, כדי לבנות קהל לקוחות נאמן ואיכותי ואף תדעי מה דרוש כדי להקים סטודיו מצליח משלך לעיצוב שמלות כלה וערב.

שיטת הלימוד בקורסים של פרופשנס – profashions

במרכז פרופשנס מלמדים מיטב בעלי המקצוע בתחום, שזכו להצלחות מרשימות משלהם בעולם האופנה, בזכות שנים של עבודה מקצועית ואיכותית בתחום. אנחנו מאמינים שלמידה של כלים וידע, צריכה להיות מלווה בהתנסות מעשית, אך גם בהתייחס לתחומים מעשיים, כמו עבודה מול לקוחות, הקמת עסק ועוד – בקבוצות קטנות, אינטימיות ואיכותיות, עם מורים שמכירים היטב את עולם האופנה ויודעים בדיוק מה דרוש כדי להצליח בתחום. התעודה שתקבלי בסיום הקורס מוכרת על ידי משרד העבודה ומשרד הכלכלה ואף מוכרת לצורך פיקדון לחיילים משוחררים.

לסיכום

קורס עיצוב שמלות כלה וערב של  של פרופשנס – Profashions  תוכנן בקפידה, כדי לאפשר לך לקבל את כל הכלים הדרושים לבניית מותג מצליח משלך בתחום. מסלול לימודים מקיף, מורים מקצועיים, קבוצות קטנות ואיכותיות ובסיס ידע רחב, מאפשרים לנו לספק לך קורס איכותי, מקיף ומעשי, שיאפשר לך להגשים את עצמך בתחום יצירתי ומבוקש.

למידע נוסף על קורס עיצוב שמלות ערב במרכז – דברי איתנו!