עיצוב אופנה הוא תחום יצירתי, המאפשר שימוש במגוון רחב של חומרי גלם עשירים, פותח פתח לדמיון ומספק שפע של הזדמנויות לביטוי יצירתי. אבל הרבה מעבר לדמיון, כדי לעסוק באופנה באופן מעשי, אתם צריכים לרכוש כלים שיאפשרו לכם ליישם את הרעיונות, החלומות והדמיונות שלכם – בעולם האמיתי. אז מה חשוב לחפש בקורס אופנה מעשית ומה זה יכול לתת לכם?

קורס אופנה מעשית – מה הוא צריך לכלול?

אפשר בימינו למצוא בישראל גופים שונים המציעים קורסים שונים לעיצוב אופנה. הקורסים הללו מציעים טווח רחב של נושאי למידה, החל בשרטוט ופיתוח גזרות וכלה בתפירה של חלק מהדגמים שלכם בעצמכם.

אבל האמת היא שיש מכלול רחב הרבה יותר של ידע וניסיון מעשי, שאתם צריכים לקבל, כדי שתהיה לכם הכשרה אמיתית ומעשית בתחום האופנה – הכשרה שתספק לכם כל מה שצריך כדי להיות מעצבי אופנה בעולם האמיתי.

תדמיתנות וגזרותhttps://www.profashions.co.il/wp-content/uploads/2021/01/WhatsApp-Image-2021-01-19-at-16.18.03.jpeg

לימודי תדמיתנות וגזרות מאפשרים לכם ללמוד ליצור כל בגד שעולה לכם בדמיון, לפי רעיון, אבל גם בהתאם למידה מדויקת, בהתאם למאפיינים השונים של בדי אריג או בדים נמתחים  – שמלות וחצאיות, מכנסיים, חולצות ועוד.

לימודי עיצוב 

לימודי עיצוב מאפשרים לכם ללמוד מהו קונספט עיצובי, מהי שפה עיצובית ואיך ניתן להציג אותה כדי להפוך אותה למציאות. איך לפתח ולדייק את הרעיונות המדהימים שרצים לכם בראש, איך לבחור את הבד המתאים לכל בגד, להתאים בין סוגי בדים שונים לקולקציה, מהו לוח השראה, איך להכין אותו וגם איך להתאים את הדגם ללקוחה.

איור אופנה

לימודי איור אופנה מאפשרים לכם להשתמש במגוון רחב של טכניקות וחומרים, כדי להביא לידי ביטוי ראשוני את הרעיון שלכם לקולקציה ולאופי הלקוחות. איור אופנה מהווה את אחד השלבים החשובים בתכנון דגמים וקולקציות.

תפירה ברמות שונות

לימודי תפירה מאפשרים לך להכיר סוגים שונים של מכונות תפירה והשימוש הנכון בהם, אבל גם סוגי תפרים, טכניקות ותהליכי עבודה לתפירת סוגים שונים של בגדים:

שמלות וחצאיות, מכנסיים וחולצות, אוברולים וג'קטים ובאופן כללי, כל פרויקט אישי שתרצו ליישם לפי סגנון העיצוב שלכם.

תוכנית עסקית והפקת אופנה

אז כבר כמעט קיבלתם את כל הכלים שצריך כדי לדעת איך לעצב אופנה, אבל כדי להפוך למעצבי אופנה עסוקים, שמתפרנסים ומרוויחים ממה שהם אוהבים לעשות, אתם צריכים גם ללמוד ולהתנסות בתהליכים כמו הצגת רעיון עיצובי מגובש, בניית תוכנית עסקית ריאלית, שתעזור לקדם את המותג שלכם וגם להשתתף בהפקת אופנה אמיתית ומושקעת, לחשיפה של היצירות שלכם ובניית תיק עבודות מקצועי.

לסיכום, אנחנו בפרופשנס מאמינים, כי לימודי אופנה מעשית צריכים לכלול את כל הכלים שיעזרו לכם לעצב אופנה, אבל גם את הביטחון והאמונה ביכולות שלכם, לצד כלים מעשיים חיוניים להקמת מותג אופנה אמיתי משלכם, שמספק לכם הרבה לקוחות נאמנים, עבודה ופרנסה. בואו להוציא לאור את המעצב/ת הפנימי/ת שלכם – צרו קשר למידע נוסף!