עיצוב ותפירת בגדי ים הפך בשנים האחרונות לתחום שכל מי שיש לה גישה לעיצוב בגדים ויודעת איך להשתמש במכונת תפירה – יכולה לפתח. חשבונות האינסטגרם של המעצבות בתחילת דרכן משמשים פלטפורמה מושלמת לשיווק ומשם, הכל עניין של התמדה וחריצות.

אז מאיזה גיל אפשר להתחיל ומה דרוש כדי להצליח בתחום תפירת בגדי ים?

קורס תפירת בגדי ים – הרבה יותר מלימודי תפירה

נתחיל עם החדשות המרגשות – אפשר להשתתף בקורס לימודי תפירת בגדי ים החל מגיל 15-16 – למי שיש לה קצת ניסיון ראשוני בתפירה ועיצוב.

עולם העיצוב קוסם לנערות רבות כבר מגיל צעיר מאוד ויש גם ילדות צעירות, אשר מתנסות בתפירה על מכונה, עיצוב בגדים ותפירת יד – כבר בגילאי בי"ס יסודי.

לכן, אנחנו בפרופשנז מאמינים, כי צריך רק לתת לך את הכלים הנכונים, את הידע הדרוש, בתוספת הרבה ביטחון עצמי ואמון ביכולות שלך, כדי שתצליחי לעצב ולתפור בגדי ים – כבר בגיל צעיר!

מה תקבלי אצלנו בקורס לימודי תפירת בגדי ים?לימודי תפירת בגדי ים - באיזה גיל כדאי להתחיל ומה סיכויי ההצלחה?

קורס עיצוב ותפירת בגדיים והלבשה תחתונה של פרופשנס נותן לך תוך 17 מפגשים בלבד, את כל הידע והניסיון המעשי שתצטרכי, כדי לתפור ולדגום בעצמך את בגדי הים שאת מדמיינת – בגזרה מחמיאה ובסטייל שאת אוהבת.

הקורס כולל הכשרה מקצועית מעשית, טכניקות עדכניות מעולם האופנה הבינלאומי ומספק לך את כל הכלים שאת צריכה כדי להצליח לפתח גזרות ולתפור בעצמך בגדי ים בצורה מקצועית ומדויקת.

תלמדי להשתמש בסוגים שונים של מכונות תפירה ותכירי את כל סוגי התפרים הרלוונטיים לתחום בגדי הים. תלמדי תדמיתנות ובניית בסיסים לפי מידות אישיות.

תלמדי איך לעצב ולתפור סוגים שונים של גזרות: תחתון גבוה ונמוך, חוטיני וברזילאי, ללא תפרים או עם קשירה. תכירי גזרות שונות לחלק עליון, כמו חזיית משולשים, או סטרפלס, גופיה, או חזייה, עם ריפוד או בלי, בגדי ים שלמים או ביקיני –  ועוד.

ולא פחות חשוב – תלמדי גם אפיון בדים מסוגים שונים, כדי שתכירי את הבדים המתאימים לעיצוב בגדי ים וגם תוכלי להכין פרויקט אישי לבחירתך, לקראת סיום הקורס.

למי מתאימים לימודי תפירת בגדי ים?

אם את יודעת בדיוק איך את רוצה לעצב את בגדי הים שלך, אם את מדמיינת בראש דגמים שאת רוצה ליצור, אם יש לך שאיפה להפוך למעצבת בגדי ים עסוקה, שמוכרת את הדגמים שלה ומרוויחה, זה סימן שקורס לימודי תפירת בגדי ים תפור לך בדיוק!

לסיכום, לימודי תפירת בגדי ים מתאימים לכל אישה ונערה – החל מגיל 15 – 16, שאוהבת לעצב בעצמה, שיש לה רעיונות מדהימים והיא רק צריכה את הכלים המתאימים כדי ליישם אותם. בואי להכיר את היכולות האמיתיות שלך ולקבל כלים שיעזרו לך להפוך את החלום למציאות! צרי קשר לפרטים נוספים!