לימודי עיצוב אופנה

לימודי עיצוב אופנה נשמעים כמו מסלול מאוד אטרקטיבי לכל מי שחולמת להיות מעצבת מפורסמת ומצליחה. לכל מי שמדמיינת לעצמה בראש בגדים מדהימים שאין בחנות. אבל איך תדעי אם את (או אתה) באמת עשויה מהחומר המתאים? אם לימודי עיצוב אופנה זה באמת בשבילך?

הנה כמה מהקורסים שאנחנו מעבירים במרכז הרב תחומי לאופנה מעשית פרופשנס ולמי הם מיועדים:

למי מתאים קורס תפירת בגדי ים?

כל מי שמתחברת לתחום בגדי הים הצבעוני והיצירתי, רוצה ליצור בעצמה דגמים מקסימים וצבעוניים של בגדי ים בהתאמה אישית לעצמה, לחברות ואולי גם ללקוחות – קורס תפירת בגדי ים הוא הקורס שנותן את כל הכלים כדי להצליח.

קורס תפירת בגדי ים יאפשר לך לעצב ולתפור בעצמך את הדגמים שתמיד חלמת ליצור וללבוש – לגמרי בעצמך.

למי מתאים קורס תפירה ועיצוב גזרות?

קורס אופנה ועיצוב גזרות הוא קורס קצר וקליל יחסית, שמתאים לכל מי שרוצה לבדוק אם זה התחום בשבילה. זה הקורס המושלם לכל מי שאוהבת אופנה, אוהבת בגדים מעוצבים, יודעת איזה סטייל היא אוהבת וגם מדמיינת בגדים שאין בחנויות.

אם גם את מדמיינת דגמים מדהימים ולא יודעת איך ליצור אותם, אם גם את רוצה לתפור בעצמך במקום ללכת לחנות או לתופרת, אם גם את רוצה לקבל טעימה מעולם עיצוב האופנה ולהחליט אם זה מה שמתאים לך – תוכלי לקבל את כל הידע שאת צריכה וגם את הניסיון המעשי הדרוש – בקורס תפירה ועיצוב גזרות.

למי מתאים מסלול עיצוב אופנה?

מסלול עיצוב אופנה אצלנו במרכז פרופשנס, מיועד לכל מי שאוהבת (ואוהב) אופנה, אוהבת להתלבש ולהלביש אחרים, יש לה בראש דגמים וקולקציות שהיא רוצה להוציא לפועל וגם יש לה חלום – לפתוח בית אופנה משלה, או ליצור מותג אופנה משלה.

רוצה להכיר את התחום על בוריו – להכיר סוגי בדים ואת השימושים המתאימים להם, לדעת איך להשתמש במכונת תפירה, ללמוד איך ליצור גזרה ודגם – עד לקולקציה.

כל מי שרוצה לעסוק בתחום יצירתי שהוא גם מתגמל פיננסית ובכלל, יכולה למצוא את מה שהיא מחפשת במסלול עיצוב אופנה המקיף והמקצועי של פרופשנס.

למי מתאים מסלול אופנה מעשית?

מסלול עיצוב אופנה מעשי של פרופשנס מתאים לכל מי שרוצה לעסוק בתחום עיצוב אופנה בתור שכירה, או בתור עצמאית, בעזרת כלים פרקטיים שיכולים לעזור לה להשתלב בצורה מהירה מעשית ומוצלחת בעולם האופנה הישראלי והבינלאומי.

המסלול מתאים למי שמתחילים את דרכם המקצועית וגם למי שרוצים לעשות הסבה מקצועית ולפתוח בקריירה יצירתית, חדשה ומרגשת.

אם אתם רציניים ויש לכם רעב להצליח – זה המסלול בשבילכם!

לסיכום, פרופשנס מציעים מגוון רחב של לימודי עיצוב אופנה, למגוון רמות, במגוון תחומי עניין, לכל מי שרוצה לבדוק אם אופנה זה התחום שלה ולכל מי שיודעת שהיא רוצה להפוך למעצבת מקצועית. צרי קשר למידע נוסף!