לימודי תפירה-מה הם תנאי הקבלה לקורס תפירה

קורס תפירה הוא חלום של כל מי שרוצה לדעת איך לתפור בעצמה את הבגדים שהיא חולמת עליהם ומדמיינת אותם. פרופשנס מציעים מספר סוגים של קורסי תפירה, בהם אפשר ללמוד איך לעצב ולתפור לעצמך בגדים, שמלות ושמלות ערב, בגדי ים והלבשה תחתונה.

אבל מהן דרישות הקבלה לקורס תפירה כזה ולמי זה מתאים?

סוגים של לימודי תפירה במרכז פרופשנס

מרכז פרופשנס מציע מגוון קורסי תפירה ועיצוב גזרות למי שחולמים, רוצים ואוהבים לעצב ולתכנן בעצמם, אבל חסרים להם הכלים ליישם את החזון שלהם וליצור ממנו מוצרי טקסטיל של ממש. 

בין היתר אפשר ללמוד אצלנו:

קורס תפירה ופיתוח גזרות 

פיתוח גזרות ותפירה של מגוון סוגי בגדים, כולל התנסות מעשית במגוון מכונות תפירה מקצועיות, טכניקות תפירה מעולם האופנה בארץ ובחו"ל, הכנת הבגד מהתחלה ועד הסוף – צעד אחרי צעד והכל כדי שתדעי ותוכלי לפתח בעצמך פרויקטים ואפילו קולקציות משלך.

למי זה מתאים?

לכל מי שרוצה לתפור בגדים לעצמה ולסביבה, לכל מי שרוצה להכניס עניין לחיים דרך יצירה, לכל מי שאוהבת תפירה ורוצה להיות קצת יותר מקצועית בתחביב שהיא אוהבת, לחדד כישורים פרקטיים לאחר לימודי עיצוב אופנה ללא ניסיון מעשי ואפילו למי שרוצה ללמוד איך לתקן בעצמה בגדים במקרה הצורך.

קורס עיצוב ותפירת בגדי ים והלבשה תחתונה

פיתוח ותפירה של מגוון סוגי בגדיים והלבשה תחתונה – חלקים תחתונים וחלקים עליונים, בגדי ים שלמים וגזרות מכל הסוגים. שימוש במגוון סוגים של מכונות תפירה מקצועיות, שימוש בגזרות קיימות ופיתוח גזרות מקוריות, הכרות עם סוגי בדים מתאימים, התנסות מעשית וגם פרויקט משלך.

למי זה מתאים?

לכל מי שרוצה לתפור בעצמה בגדי ים והלבשה תחתונה בצורה מקצועית וללא פשרות. לכל מי שיש לה חזון, רצון ודמיון יצירתי לעיצוב בגדי ים, שהיא רוצה לקבל את הכלים כדי להגשים אותו. למי שרוצה לפתוח עסק בתחום או פשוט להתחיל לתפור לעצמה ולחברות.

קורס תפירה ופיתוח גזרות לנערות – Summer School

לנערות צעירות שיש להן חיבור לתחום האופנה ורוצות לקבל כלים מקצועיים. נערות שמדמיינות וחולמות על בגדים שהן רוצות לעצב, שרוצות להיות מעצבות אופנה כשיהיו גדולות, להתנסות בתחום או פשוט לעבור חוויה מדהימה לאורך הקיץ.

קורס תפירה ופיתוח גזרות אונליין

לכל מי שרוצה ויכולה ללמוד תפירה ופיתוח גזרות דרך המחשב או הטלפון, בזמן המתאים לה, בקצב שלה. למי שיכולה ללמוד מהבית ורוצה לחסוך ב 80% מעלות הקורס הפרונטלי. לכל מי שרוצה להגשים חלום ולרכוש כלים מקצועיים יותר לעיצוב ותפירה.

לסיכום, קורסי התפירה של פרופשנס מיועדים ומתאימים לכל מי שרוצה לדעת לתפור ולעצב. ומה לגבי תנאים מקדימים? רק תבואו עם כל המוטיבציה והכישרון שכבר יש לכם מהבית… אז בואו ללמוד איתנו! צרו קשר למידע נוסף!