לקיץ חם ולוהט - קורס תפירת בגד ים

קורס תפירת בגדי ים – לכל מי שרוצה להשתלב בתחום המשגשג והמבוקש, לכל מי שרוצה לעצב בעצמה את הדגמים לה ולחברות, לכל מי שהיא יכולה לעצב דגמים לא פחות מדהימים ממה שרואים בקטלוגים ולכל מי שרוצה לרכוש כלים מעשיים לתפירת בגדי ים באופן עצמאי.

אז רגע לפני שמתחיל הקיץ, צוות פרופשנס מסביר – מה לומדים בקורס תפירת בגדי ים?

קורס תפירת בגדי ים והלבשה תחתונה 

כמו כל הקורסים של פרופשנס, גם קורס תפירת בגדי ים מיועד לתת לך כלים מעשיים לעיצוב ותפירה של דגמים אמיתיים בעצמך. הקורס כולל היכרות עם בדים ודגמים ספציפיים של בגדי ים, לצד היכרות וכלים לעיצוב ותפירה של הלבשה תחתונה – פשוט כי אלה שני תחומים קרובים ואם את כבר לומדת את האחד, אנחנו רוצים לתת לך את כל הכלים ליישם גם את השני.

למי מתאים קורס תפירת בגדי ים של פרופשנס?

הקורס שלנו מתאים לכל מי שרוצה לפתח תחום ספציפי בתחום האופנה – בין אם יש או אין לה כלים וידע קודם בתחום. לכן הקורס מתאים למתחילות שאין להן כל ידע מקצועי ומעשי, אך גם למי שיש לה ידע וניסיון בתפירה ועיצוב, אך רוצה להרחיב אותו לתחום תפירת בגדי ים ולכל מי שרוצה להיחשף לסגנונות עיצוב שונים, רעיונות וטכניקות תפירה מתקדמות.

מה אפשר לעשות עם הידע הנרכש בקורס תפירת בגדי ים?

הידע והכלים הנרכשים בקורס יאפשרו לך לעצב ולתפור בעצמך קולקציות של בגדי ים והלבשה תחתונה, בין אם את רוצה לפתוח עסק בתחום, או לעבוד בתור שכירה בתחום. תוכלי לעצב בגדי ים והלבשה תחתונה לעצמך, לחברות ולבנות משפחה ואף להשתמש בידע שרכשת כדי להתחיל להתקדם בתחום האופנה לתפקידים שונים.

מה לומדים בקורס?

כדי לתת לך את הכלים הנדרשים לעיצוב ותפירת בגדי ים והלבשה תחתונה, אנחנו מלמדים בקורס מספר נושאים מרכזיים:


לסיכום, אם את מעוניינת לרכוש את הכלים המעשיים לעיצוב ותפירת בגדי ים בעצמך, אם את רוצה להיכנס לעולם העיצוב דרך תחום יצירתי, מהנה ומבוקש, אם את רוצה לפתח ולהעשיר את הידע שכבר יש לך בתחום האופנה – את במקום הנכון. קורס תפירת בגדי ים של פרופשנס מציע את כל אלה ועוד הרבה יותר. צרי קשר למידע נוסף והרשמה!