סיפורי בדים - על לימודי טקסטיל בפרופשנס

לימודי טקסטיל בפרופשנס – יש לזה ביקוש בשוק העבודה? מה בדיוק לומדים? מה עושים עם זה אחרי שמסיימים ומה זה בכלל עיצוב טקסטיל?

צוות פרופשנס מתמחה בהקניית ידע וכלים בתחום האופנה והטקסטיל ברמה הגבוהה ביותר מסביר – כל מה שרציתם לדעת על לימודי טקסטיל.

לימודי טקסטיל – מה זה עיצוב טקסטיל בכלל?

עיצוב טקסטיל משפיע על האופן שבו שמלה תנוע מסביב לרגליים, על תחושת הבדים הנוגעים בגוף, על האופן בו נופלים וילונות מעל החלון, על עמידותם של בדי ריפוד, על ייצור סוגים חדשים של שטיחים ורהיטים ועל עוד אינספור היבטים שונים ומגוונים.

ענף הטקסטיל הוא אחד הענפים העתיקים והחשובים ביותר בעולם. הוא עוסק בעיצוב וייצור של אינספור מוצרי טקסטיל, שמקיפים אותנו מהיום שאנחנו נולדים ועד יומנו האחרון בעולם.

בגדים, מצעים, וילונות, כורסאות וספות, ריפודים למכוניות ומטוסים, אהילים ואוהלים, תיקים, כובעים והרשימה ממשיכה עוד ועוד.

לכן לימודי טקסטיל יכולים להכשיר אתכם להתפתח באחד התחומים המעניינים, מגוונים והמבוקשים ביותר בעולם, אבל גם לתת לכם כלים להתפתח בתחום יצירתי מדהים, שיש לו אינספור אפשרויות.

טכניקות וכלים המשמשים בתחום עיצוב טקסטיל

מעצבי טקסטיל נעזרים במגוון טכנולוגיות מתקדמות ותוכנות גרפיקה לצורך יצירת הדפסים, דוגמאות וצורות על הבדים. הם יכולים לקבל השראה ממגוון תחומי אמנות שונים, מהטבע ומהסביבה. הם גם לומדים באופן פעיל, תוך ביקור במפעלי טקסטיל והיכרות עם מגוון שיטות לייצור בדי טקסטיל, כיצד ליצור חיבורים בין בדים שונים כדי להגיע לתוצאות הרצויות ועוד. 

נושאים בקורס לימודי טקסטיל פרופאשנס

לימודי טקסטיל כוללים מגוון תחומים עשיר ומרתק:


במה אפשר לעבוד אחרי לימודי טקסטיל?

כאמור, תחום עיצוב הטקסטיל הוא מגוון ולכן בוגרי לימודים בתחום יכולים לפנות למגוון רחב של תפקידים מבוקשים בתחום: עיצוב טקסטיל לבתי אופנה, מפעלי טקסטיל וגופים שונים. קניינות אופנה, תדמיתנות, ניהול מוצר, חיזוי מגמות אופנה ועוד. עם זאת, לימודי טקסטיל בפרופשנס מתאימים מאוד גם לסוחרי בדים, מעצבים, אמנים ולכל מי שאוהב לגעת בחומר ולעבוד עם הידיים. לכל מי שרוצה לפתח ולהכיר טכניקה ייחודית, מרגשת ומעשית של יצירה, בין אם לצרכים אמנותיים או מסחריים.

לסיכום, לימודי טקסטיל בפרופשנס הם אפשרות מדהימה להשתלב בעולם של יצירה, אמנות ואופנה, או להתקדם בתחום שאתם כבר עוסקים בו ורוצים להתפתח. זהו קורס המעניק כלים מדהימים ליצירה ולכן הוא מתאים למגוון רחב של אנשים.  צרו קשר לקבלת מידע נוסף והרשמה לקורס הקרוב!