קורס אונליין  - ללמוד תפירה בלחיצת כפתור

היום אפשר ללמוד כל מה שרוצים באונליין – קורס אונליין של פרופשנס ללימוד תפירה ופיתוח גזרות – מהמחשב או מהטלפון, בכל זמן שמתאים לך!

למי מתאים קורס אונליין לתפירה? לכל מי שרוצה לרכוש כלים וטכניקות מתקדמות בעולם העיצוב והתפירה, למתחילות ומתקדמות, למי שכבר עשתה קורס תפירה ולמי שלומדת בפעם הראשונה.

צוות פרופשנס מסבירים – מה זה קורס אונליין בתפירה ואיך זה עובד?

למי מתאים קורס תפירה ועיצוב אונליין?

לכל מי שאוהבת אופנה, חולמת אופנה ורוצה לעצב. לכל מי שרוצה למוד איך לתפור לבד בגדים בצורה מקצועית, לכל מי שרוצה לחזק את היכולות שלה בתחום התפירה או להתנסות יותר לעומק בעולם העיצוב.

אבל גם למי שמעדיפה ללמוד מהבית, למי שיש לה לוח זמנים שלא מאפשר להגיע לקורס פרונטלי, למי שפשוט נעים לה יותר ללמוד בשקט, מהבית, בלי הפרעות וגם למי שרוצה לחסוך אלפי שקלים על קורס שיגשים לה את החלומות.

מה היתרונות של קורס תפירה ועיצוב אינטרנטי?

קורס אינטרנטי הוא שיטה מאוד מוקשת בימינו ללימודים במגוון נושאים ותחומים, כי יש לו המון יתרונות שאי אפשר להתעלם מהם:

מה לומדים בקורס?

מטרת הקורס שלנו היא ללמד אותך איך לתפור ולעצב בגדים בעצמך. 

לכן אנחנו מלמדים את כל הבסיס:

איך להפעיל מכונת תפירה בצורה אופטימלית ונכונה, אילו סוגי תפרים קיימים ומתי משתמשים בהם, איך תופרים תיק, איך לוקחים מידות, כדי ליצור גזרה ולתפור חצאית, איך לתפור חולצה לפי גזרה של חולצה קיימת ועוד. עד סוף הקורס כבר תוכלי להתגאות במספר פריטי אופנה שעיצבת ותפרת בעצמך, לפי הסטייל שלך.

אם יש משהו שאת לא מבינה, או רוצה לקבל הבהרה, תוכלי ליצור קשר במייל או ווצאפ לשאול כל שאלה וגם תוכלי לתאם איתנו אם תרצי להגיע לכמה שיעורים פרונטליים כדי לחזק את הידע שלך.

כל מה שאת צריכה כדי להתחיל זו מכונת תפירה, כלי כתיבה, מספריים, בדים ורוכסן…

לסיכום, קורס אונליין של פרופשנס קיים כדי לתת לך את כל האפשרויות להגשים לעצמך חלום – להתחיל לעצב ולתפור בגדים בכוחות עצמך. אז אם יש לך עוד שאלות, אם את עדיין לא בטוחה – נשמח לענות לך בטלפון. דברי איתנו!