מסלול לימודי עיצוב אופנה

מעצב אופנה הוא העסק לא תמיד קל, ויש לא מעט מכשולים בדרכם של מעצבי האופנה: תחרות גבוהה, שחיקה יצירתית, וצורך לעמוד בקצבמסחרר של שינויי מגמות וטכנולוגיות. לכל מעצב אגדי יש את הסיפור שלו, את איך שהוא הגיע לתחום ומה עבר בדרכו.

הקריטריונים העיקריים שפותחים את הדרך לעולם עיצוב האופנה הם כישרון, חוש טעם, השכלה וסטייל. אם את מרגיש לכם שהמקצוע הזה מותאם עבורך ויש רצון ותשוקה להתמודד עם תעשיית האופנה ההפכפכה, זה במקום הנכון.

מסלול לימודי עיצוב אופנה של פרופשנס מיועד למי שמתעניינ/ת באופנה על כל היבטיה, רוצה לצבור ידע ומיומנויות בתחום ולגלם את הרעיונות היצירתיים שלה בפריטי מלתחה.

מה תלמדו

התוכנית הייחודית של פרופשנס תאפשר לכם לקבל את כל הידע הדרוש למעצב אופנה בזמן הקצר ביותר, בהנחה שאתם משקיעים ועובדים המון גם בעצמיכם. 

מטרת התכנית היא ללמד את יסודות העיצוב והכלים המעשיים ליצירת בגדים. 

תלמדו כיצד יוצרים קולקציית בגדים מפיתוח קונספט ועד לארגון, תהליך וייצור. 

במהלך הלימודים בפרופשנס תוכלו ללמוד על תעשיית האופנה הישראלית, תחשפו בסגנונות עיצוב שונים ותוכלו לאתר את הטעם או הסגנון המיוחד שלכם. 

כמו כן תוכלו:

למי מתאים הקורס:

תלמדו כל מה שמעצב צריך לדעת: שרטוט, התאמת בדים וייצור הבגד ובכך פיקוח על תהליך היצור. כיצד ליצור קולקציות ולהתחיל קריירה בתחום העיצוב.

למדו טרנדים, תפתחו קונספט ייחודי, תבינו כיצד עובד תהליך העיצוב לעומק ותוכלו להשיק את קו הבגדים הראשון שלכם.

במסלול תלמדו מה צריך לעשות כדי להפוך סקיצה למוצר מוגמר. תוכלו לתרגם את הרעיונות שלכם לקולקציה ולעשות את הצעד הראשון לקראת בניית המותג שלכם.

חשוב לזכור, מעצב אופנה לא רק מייצר בגדים אופנתיים, הוא מנתח מגמות, מארגן ושולט בכל הליך היצור. 

תעשיית האופנה זקוקה לרוח חדשה – למעצבים המודעים לטרנדים עכשוויים, שולטים בטכנולוגיות חדשניות ויכולים ליצור קולקציות בנות קיימא.

תוכלו תוך זמן קצר להפוך את התשוקה שלכם לאופנה ולקריירה מצליחה. 

תרשמו עוד היום למסלול לעיצוב אופנה של פרופשנס ותעשי צעד משמעותי להגשמת החלום שלכם.